21 Kasım 2016

Arsız Bela - Sana Değmez Şarkı Sözleri & Dinle


Arsız Bela Sana Değmez Şarkı Sözleri

Sana değmez anladım ne yaptıysam olmuyor
Yüzüm bir gün gülmedi bir can her gün ölüyor

Yeter Allahım yeter dayanacak gücüm yok
Davacıyım kulundan senden başka kimsem yok

Gelip geçerken bakarım hala ışıklar yanmıyor evinizde
Meskenim oldu yürüdüğün yollar ulan ne çileler çektim be
Sen bir piçin kollarında uyu ben bu sokaklarda ölürüm bi gün
Mecnun diyolar adımız çıktı bilmezsin onu geçtim ben

Yeter dayanacak gücüm kalmadı herşeyimi alıp gittin sen
Çıkmaz bir sokak senin kalbin gittiğin o gün bittim ben
Aklına kalbine kimi koydun ki beni bir çırpıda sildin de
Ben unutmadım her gün öldüm hangi akıla seni sevdiysem

Senden sonra bu şehirde kimseyi- yaşamış saymıyorum ulan ben
Senden kalan bi yırtık resmi yanımdan ayırmam derdim ne ?
Benden seni söküpte alamadılar öldüm yine de unutmadım niye ?
Yerden yere vurdun ağlattın sevginin karşılığıydı işte

Kader diyorlar çektiklerime Böyle bir kader olmaz olsun
Yeter diyorlar bitip tükendin ben istemezdim ki böyle olsun
Allahın verdiği canı ister gelip alsında tek gönlü olsun
Allahım ne olur bana güç ver çektiklerim artık son bulsun

Ellerimi her açtığımda semaya seni diledim Allahtan
Gecem de gündüzüm de sen olmuştun
Tüm umutlarımı sana bağlamış
Dünyanın en mutlu insanı olmuştum
Sonra çektin ellerini ellerimden
Ölmeyi en çok o zaman istedim işte
Ben kahrımdan ölürken sen beni çoktan unutmuştun
Hatırlar mısın tam 7 yıl önce beni sırtımdan vurmuştun


Sana değmez anladım ne yaptıysam olmuyor
Yüzüm bir gün gülmedi bir can her gün ölüyor

Yeter Allahım yeter dayanacak gücüm yok
Davacıyım kulundan senden başka kimsem yok

Arsız Bela Sana Değmez Dinle

Arsız Bela - Sana Değmez Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder