30 Kasım 2016

Bilal Sonses Yanarım Şarkı Sözleri


Bilal Sonses Yanarım Şarkı Sözleri

Bilal Sonses yeni şarkısı Yanarım'ı kendi hesabında paylaştı. Şarkı sözleri ve müziğide Bilal Sonses'e aittir. Seslendirdiği şarkılar ile birçok profesyonel sanatçılar kadar hatta fazla dinlenmektedir bakalım Yanarım şarkısıda öyle olacakmı?
Bilal Sonses Yanarım Şarkı Sözleri
Bilal Sonses Yanarım Şarkı Sözleri

 Bilal Sonses Yanarım Şarkısı Dinle


Bilal Sonses Yanarım şarkı sözleri

Göğsümde Uyumadın Hiç,
Çok Istedim Ama Çok Gördün.
Kalbimde Durmadın Hiç,
Hep Izledim Ama Çok Kördüm.
Sponsorlu Bağlantılar

Nankördün Aldın Vebalimi
Yaşattın Acının Her Halini
Çok Gömdün Seni Seven Su Kalbimi
Artık Görmüyorum Hayalini

Yanarım,Kör Ateşler Gelir Üstüme Ama
Kanarım,Sen Söyle Bir Yalan Daha Bana
Anarım,Adını Her Özlediğimde Ama
Bittiyse Zorlamam

Bilal Sonses Yanarım Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder