25 Kasım 2016

Cem Başak Başka Bir Konu Şarkı Sözleri


 Cem Başak Başka Bir Konu Şarkı Sözleri

Dinlediğimiz Sarkılarla Vedalaştım
Seni Yeniden Yüzüme Vurana Kadar
Saçmasapan Dizilerden Birini Açtım
Upuzak Kahramanlar
Öylesine Bir Bakındım Aptal Telefonumdan
Yalnızlıktan Ölüyor Insanlar Çaktırmadan

Öylece Delice Sevmeler Falan Su Kalbimin Işi Yok Mu
Bazıları Der Aşk Yalan Yok Bende Başka Bir Konu
Sence Sana Benim Kadar Tapan Başka Biri Olur Mu
Bazıları Der Aşk Yalan Yok Bende Başka Bir Konu

Duygusal Bir Kodeste Kendime Müebbet Yazdım
Sensiz Hayatıma Ne Lazım Firar
Biraz Dostlara Bahsettim Onlarda Da Yaralar
Dediler Gider Bulur Bir Hıyar
Olmayan Moralimden Bir Parça Koparttım Fırlattım Denize
Yüzüne Bakmadı Martılar

Cem Başak Başka Bir Konu Şarkısı Dinle

Cem Başak Başka Bir Konu Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder