25 Kasım 2016

Ceren Özkarataş Küçükken Ben Şarkı Sözleri


Ceren Özkarataş Küçükken Ben Şarkı Sözleri

Küçükken Ben Biraz Dertlenirdim

Ağlardım Bitmeyen Geceye
Tadına Vardığım Yalnızlığın ,
Yazdım Kuralları Kendi Dünyamın
Seçtiğim Oyunlar Oynanmazdı Çocuklarca
Vaktinden Önce Büyümek Yalnızlığı Getirdi Bana

Aşkla Yandı Bedenim Tutuştu
Ruhum Küllerinden Yeniden Doğdu
Mutsuzluğum Içimden Savruldu
Güneşe Döndüm Yüzümü Aşkla

Gökyüzüne Uzanır Tutardım
Yıldızları Ellerimle
Mutlu Olmam Bundandır
Küçük Küçücük Şeylerle

Aşkla Yandı Bedenim Tutuştu
Ruhum Küllerinden Yeniden Doğdu
Mutsuzluğum Içimden Savruldu
Gönlümü Aldım Ektim Toprağa
Yeşerdi Aşkla Sonsuz Umutla

Ceren Özkarataş Küçükken Ben Şarkısı Dinle

Ceren Özkarataş Küçükken Ben Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder