22 Kasım 2016

Dasti Düşüyorum Şarkı Sözleri & Dinle


Dasti Düşüyorum Şarkı Sözleri & Dinle

Ben hiçbir şey bilmem ki
Sen olmadan görmem ki
Hiçbir şey bilmem

Sensiz ben görmem
Kalpsiz insan olmaz ki
Atmayan kalp durmaz ki
Kalbim hiç durmaz
Halim hiç kalmaz ama...

Beni zorlama hayal mayal kuramam
Soruların çok kazık ben cevaplayamam
Daha yürürken takılıp düşüyorum
Ben sakız çiğnerken düşünemiyorum...
...rum rum rum...

Beni sen boşver
Haydi bir koş gel
Kim bilir kimler
Bana bir söz ver
Güneşsiz günler
Yağmurlar güzel
Acısız aşka
Şöyle bir koyver aman...

Beni zorlama hayal mayal kuramam
Soruların çok kazık ben cevaplayamam
Daha yürürken takılıp düşüyorum
Ben sakız çiğnerken düşünemiyorum-
-rum rum rum...

 Dasti Düşüyorum  Dinle

Dasti Düşüyorum Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder