16 Kasım 2016

Dilara – Erkekler Şarkı Sözleri Sözü - Dinle


Dilara – Erkekler Şarkı Sözleri Sözü - Dinle

Dilara‘nın, DMC etiketiyle yayınlanan “Erkekler” isimli tekli çalışması, video klibiyle sitemizde.

Bu yıl sıkca duyacağımız Dilara‘nın “Erkekler” şarkısı tüm müzik platformlarında en çok dinlenen ve indirilen şarkılar arasında bulunabilecek güzel bir şarkı.

Herkese keyifli okuma ve dinlemeler. Yorumlarınızı eksik etmeyin.

Dilara – Erkekler Şarkı Sözleri Sözü

Şimdi Tuttuğun Şu Aşka Bir Bak
Bunlar Senle Son Yanlışlar
Şimdi Tuttuğun Bu Aşkı Bir Öp
Bu Aşk Senle Son Tutsaklar 
Erkekler Döktüğün Yaş Kadar
Sonsuzluk Yorduğun Ben Kadar
Sonsuzluk Resminde Yorgun
Olmazsa Yalnızlığın
Kendinde Olmazsa Geçmişi Karartma
Ölmüşüm De Beni Gömenim Yok
Yalnizken Her Gece Konuştum Kendimle
Zayiftim Suskundum Hem De Çok
Anilar Halt Etmiş Değerim Yok
Yine Beş Para Etmez Bu Sabrim Yok
Bilmeden Etmeden Seni Istemeden
Taniştim Sanki Derdim Yok

Dilara – Erkekler Şarkı Sözleri Sözü - Dinle

Dilara – Erkekler Şarkı Sözleri Sözü - Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder