27 Kasım 2016

Haylaz 9.5 Deprem Şarkı Sözleri


 Haylaz  9.5 Deprem şarkısı ile sevenlerine tekrardan bir merhaba dedi. Çok anlamlı şarkı sözleri bulunan şarkı için bir video klipte oluşturulmuştur. Rap müziğin güçlü seslerinden olan Haylaz 9.5 Deprem şarkısının şarkı sözleri ile büyük bir birikime sahip olduğunuda göstermektedir. Şarkının şarkı ismi bile çok çarpıcı seçilmiştir, içerik olarakta birçok kişinin duygularına tercuman olacak ifadelere yervermiştir.

Haylaz 9.5 Deprem Şarkı Sözleri
Haylaz 9.5 Deprem Şarkı Sözleri
Bu şarkı büyük müzik şirketleri tarafından müzikseverlere ulaştırılmamış olsa da milyon izlenme sayısını alacaktır, bir de Haylaz sanatçımızın ardında netd gibi güçlü bir müzik şirketini olmuş olsa 100 milyonlar dinlenmesi işten bile değildir...

Haylaz 9.5 Deprem Şarkısı Dinle

 Haylaz 9.5 Deprem Şarkı Sözleri


9.5 Bi Deprem, Hayallerim Yerle Bir,
Yerlebirken, Gökyüzüm Bu Derdi Birden Dile Verir.,
Yüzümü Gülerken Görürsen Anneciğim
Umutlarımı Topla Sokaklardan Alda Bana Getir.
Ben Bu Ipte Cambaz Olamadım, Oynarken Düştüm Hep.Cluplarda Değil Sokaklarda Dilime Düştü Rap..
Varoş Bi Semte Sığdırırken Hayallerimi Hep.
Hayal Kırıklarıyla Gömülü Şimdi Koca Bu Semt.

Yolumu Gözleyen Bi Yari Düşledikçe Beddi Halim.
Fazla Yorma Yok Mecalim, Derde Bak Be Pek Bi Nazik..
Gülünce Geç Be Bari, Üzülmem Pekte Yarim,
Yüzümde Damla Dahi Yok ,Gidenler Öldü Yani,

Dinmeyen Bi Yağmur Olsun, Birde Gözlerin,
Geçmeyen Bir Ağrın Olsun, Birde Özlemin,
Nasılsa Bende Özledim Desemde Boş..
Şarkılar Bu Satırlarla Sarhoş,,
Gönlüm Bugün Bi Hoş

Zamanla Unuturum Dediklerim Zararla Bende Kaldı.
Zarlar Attım Aşka Karşı, Gelirse Şansa Artık.
Geleceginde Yok Zaten Umudum Olmasın Mı..
Hayallerimi Yerle Bir Eden Bi Deprem Sonrasını Mı. Merak Ettin,, Tamam Be Helal Ettim Hakkımı..
Bende Zaten Yüzde Biri Yok Lanet Olası Hakkının..
Istersen Helal Etme, Beddua Et Ardımdan,
En Güzel Günümde Gel Ve Lanet Oku Bu Karşımda..

Insanlar Istediğini Aldı Şimdi Mutlular…
Yaşıtlarımın Hepsinin Bi Çocuğu, Evi, Bi Yurdu Var.
Yalnızlığıma Eşlik Ediyo 4 Duvar..
Bu Sesimi Duymaz Oldu Kimseler Içimde Korku Var.

Ben Elvedanı Kabullendim Artık Yolunu Gözlemem…
Sen Giderken Şarkılar Yazardım Ama Bi Dön Demez Dilim..
Özümde Yok Gidenden Af Dilenmek..
Karakterimi Örnek Alda Belki Işine Yarar Ilerde Bigün Ha..

Ben Kaybetmeye Mahkumsam Eger Ben Kaybettikçe Kazan Lafı Olmaz.
Ama Seni Kaybettigim Için Artık Üzülmüyorum, Bilmelisin
Kendi Ayakları Üstünde Duran Koskaca Bir Adam Olup Çıktım..
Beni Tanımasanda Artık Farketmez, Gerçekten Seni Silmeliyim,,

Umut Bir Uçurum Olmuş Ucunda Ben Varım..
Varım Yogum Bu Şarkılar Bi Şarkı Daha Yazarmıyım..
Yanan Bu Mum Yalancı Gelene Kadar..
Akan Bu Yaş Tüm Umutlarımı Verene Kadar Unutma.. Unutturmam

Istedigini Söyle Simdi Küfret Haydi Bağır…
Kalbe Vurdugun Bu Zincirin Hesabı Bende Ağır Çünkü,,
Kalır Çünkü Izlerin Bedende.
Ölümü Ezberimde Tuttugum Günün Sabahı, Yerlebirken….

Neden Derdim Tertemizken Neler Verdim En Keriz Ben Oldum
Elalem Ne Der Diye Yapmadım Müziğimi..
Rap Bi Isyan Ve Rap Bi Haykırışsa,,
Bırakın Istediğimi Söylim Amk Hayatında Bikerelik..

Haylaz 9.5 Deprem Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder