22 Kasım 2016

İçerde Dizi Müziği - Mavzer Şarkı Sözleri & Dinle


İçerde Dizi Müziği - Mavzer Şarkı Sözleri & Dinle

İÇERDE SÖZLERİ :
Celal babadan haber geldi içer demisin evlat?
Dedim baba hayırdır bana sökmez bu mülakat
İstediğin her yerde canım kurban babam

Bu metropolün içinde sürekli döner dolaplar
Akıllı sanar kendini bence buda bi hata bak
Benim ben diyeninde bi gün hesabını alırlar
Sen ne kadar akıllıysan baba elbet sana da bi son var

Canım kurban babam der tamam saygıda kusur yok
İş çözülmeyince baba davut gülün suçu yok
Sihri bozan sarp ya davut hala sana sırıtıyo
Minik de emir bekler babam ezimmi canım kurban

Slow: x1
İçerdemisin evlat içerdemi
Kanepe altımda şekil aldı tv ye esirim
İçerdemisin evlat içerdemi
Çayı tazeliyip geliyom içerdeyim

Ve mestan öldü face'den açtım funclup'u
CKFC koydum kolay olsun yaz görünür
Bi mesaj geldi sordular ki anlamı nedir bunun
Ğöüsümü gerdim dedimki canım kurban fun clup'ü

Al yanağın derdi makam sinsidir bi yılan kadar
Onca uğraş verdi fakat durmadan yerinde sayar
Yusuf müdürü çözemedimki her bölüm bi başka oynar
Bu dizi bağımlılık ters köşeyle kalbi zorlar

Bu hayatta teksin ana kolunda baba yolunda
Fark etmez teksin bu herkez için geçerli
Bi Bakmışsın'ki öyle konuma gelip birden düşersin
Dostun eline güvendikçe kazıklarını seçersin

Bu şehirde kavga var sebebi çıkar menfaat
Kimsi maşa olur kimisi o maşayı tutan
Dost bildiğin belki sana yıllardır düşman
Güvenme hiç kimseye sakın içerde gezer o şeytan

Slow: x2
İçerdemisin evlat içerdemi
Kanepe altımda şekil aldı tv ye esirim
İçerdemisin evlat içerdemi
Çayı tazeliyip geliyom içerdeyim

İçerde Dizi Müziği - Mavzer Dinle


İçerde Dizi Müziği - Mavzer Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder