18 Kasım 2016

Mümin Sarıkaya - Ben Yoruldum Hayat Albüm Şarkı Sözleri & Dinle


Mümin Sarıkaya - Ben Yoruldum Hayat Albüm Şarkı Sözleri & Dinle 

Mümin Sarıkaya'dan beklenen albüm geldi!

Albümle aynı adı taşıyan, "Ben Yoruldum Hayat" ve daha önce single olarak yayınladığı "Al Başımdan Bu Dertleri" şarkısının da bulunduğu albümde 10 eser yer almakta.

Albümde 6 şarkının söz ve müziği Mümin Sarıkaya'ya ait. Ayrıca Neşet Ertaş, Ali Osman Nebioğlu, Nurullah Akçayır gibi ustaların eserlerini yorumlayan Mümin Sarıkaya, albüm düzenlemelerinde Göksun Çavdar, Cihan Sezer, Alper Atakan gibi önemli müzisyenlerle çalıştı.

Ben Yoruldum Hayat albümünde yer alan şarkıların isimleri:

  1. Ben Yoruldum Hayat - Söz - Müzik : Mümin Sarıkaya
  2. Nabız - Söz - Müzik : Mümin Sarıkaya
  3. Yazın Yağar Kar Başıma - Söz : Ali Osman Nebioğlu / Müzik : Nurullah Akçayır
  4. Yine Bir Hal Oldu - Söz - Müzik : Neşet Ertaş
  5. Kerkük'ün Zindanına Attılar Beni - Söz : Fahrettin Ergeç (Anonim) Müzik : Anonim
  6. Şu Karşıki Dağda Kar Var Duman Yok - Söz - Müzik : Anonim
  7. Aşk Mı Sandın - Söz - Müzik : Mümin Sarıkaya
  8. Annem - Söz - Müzik : Mümin Sarıkaya
  9. Huzur - Söz - Müzik : Mümin Sarıkaya
  10. Al Başımdan Bu Dertleri - Söz - Müzik : Mümin Sarıkaya
 Mümin Sarıkaya - Ben Yoruldum Hayat Albüm Şarkı Sözleri

Ben yoruldum hayat, gelme üstüme
Diz çöktüm dünyanın namert yüzüne
Gözümden, gönlümden düşen düşene
Bu öksüz başıma gözdağı verme

Ben yanıldım hayat, vurma yüzüme
Yol verdim sevdanın en delisine
O yüzden ömrümden giden gidene
Şu yalnız başımı eğdirme benim

Ben pişmanım hayat, sorguya çekme
Dilersen infaz et, kar etmez dilime
Sözlerim ağırdır, dokunur kalbe
Şu suskun ağzımı açtırma benim

Mümin Sarıkaya - Ben Yoruldum Hayat Albüm Şarkı Sözleri & Dinle



Mümin Sarıkaya - Ben Yoruldum Hayat Albüm Tanıtımı Şarkı Sözleri & Dinle



Mümin Sarıkaya - Ben Yoruldum Hayat Albüm Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder