21 Kasım 2016

Mümin Sarıkaya Annem Şarkı Sözleri Sözü & Dinle


Mümin Sarıkaya Annem Şarkı Sözleri Sözü & Dinle 

En derin yaralar açmış göğsünde
Her yanın kanıyor değsem elimle
Sarsam geçer mi,
Sarsam geçer mi,
Sarsam geçer mi annem?

Yorulmuş bedenin yüzünde izleri
Dinmiyor ağrıların susmuyor gözlerin
Silsem diner mi,
Silsem diner mi,
Silsem diner mi annem?

Sessizce öptüm yasladım başımı
Terlemiş alnı her bir satırı
Kokladım uzun uzun saçlarını
Ördüm uyanmadın,
Ördüm uyanmadın,
Ördüm uyanmadın annem.

Seni kader sınıyor dur durak bilmiyor
Dertlerin yetmez gibi bir de iz sürüyor
Düşmek olur mu,
Düşmek olur mu,
Düşmek olur mu annem?

Kimbilir doğmamış umut seni bekliyor,
Bakmışsın koynunda acılar gül açıyor
Solmak olur mu,
Solmak olur mu,
Solmak olur mu annem.

Sessizce öptüm yasladım başımı
Terlemiş alnı her bir satırı
Kokladım uzun uzun saçlarını
Ördüm uyanmadın,
Ördüm uyanmadın,
Ördüm uyanmadın annem.

Öptüm uyanmadın,
Öptüm uyanmadın,
Öptüm uyanmadın annem.
  
Mümin Sarıkaya Annem Şarkı Sözleri Sözü & Dinle

Mümin Sarıkaya Annem Şarkı Sözleri Sözü & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder