25 Kasım 2016

Özcan Deniz İkinci Şans Film Müziği Diyarbakır Etrafında Dağlar Var Şarkı Sözleri


Özcan Deniz ve Nurgül Yeşilçay'ın başrollerini paylaştığı "İkinci Şans" filmi için özel bir klip oluşturmuş ve Özcan Deniz Diyarbakır etrafında dağlar var isimli şarkıyı seslendirmiştir. Şarkı sözleri ile birlikte sunulan bu özel video klibi sayfamızda bulabilirsiniz.

Yayınlandığı zaman büyük ses getireceği görülen İkinci Şans filminin tanıtımı içinde iyi bir çalışma olan bu şarkı baklım filme ilginin çekilmesinde gerekli rolu alabilecek mi? Özcan Deniz ve Nurgül Yeşilçay yeraldığı projelerde başarıdan başarıya koşan iki sanatçımız, bu değerli iki sanatçının birlikte aldığı çalışmada büyük bir başarıya imza atacağı kanaatindeyiz. Sizi hem filmin bazı karelerinin göründüğü ve Diyarbakır etrafında dağlar var şarkısının seslendirildiği klip ile başbaşa bırakıyoruz...

Özcan Deniz İkinci Şans Diyarbakır Etrafında Dağlar Var Şarkısı Dinle


Özcan Deniz İkinci Şans Diyarbakır Etrafında Dağlar Var Şarkı Sözleri


Diyarbekir Etrafında Bağlar Var, Bağlar Var
Fitil Işler Yüreğimde Yaren Var, Aman Yaren Var
Sen Gidersen Benim Başka Kimim Var, Kimim Var
İsterem Ki Bir Gün Evvel Dönesen Amman
İsterem Ki Bir Gün Benim Olasan Amman

Öldüm, Bittim, Eridim, Kül Oldum Amman...

Özcan Deniz İkinci Şans Film Müziği Diyarbakır Etrafında Dağlar Var Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder