28 Kasım 2016

Özgün Kızıldağ Ünlem Şarkı Sözleri


Tekli çalışmasını biz müzikseverlere sunan Özgün Kızıldağ, şarkı sözleri birhayli güzel olan şarkısına Ünlem ismini vermiştir. Bu şarkının bu isimle sunulmasının tam olarak hikayesini bilemesekte, klipteki hikaye ile birleştirirsek aniden ve değişik bir yapıyla aşkın sunulmasından olduğunu düşünüyoruz.

Özgün Kızıldağ Ünlem
Özgün Kızıldağ Ünlem
Özgün Kızıldağ Ünlem şarkısının video klibinde, masada oturmuş olan sevdiği kişiye içinden geçenleri şarkı olarak söylemiş ve kızda şaşkınlığını gizleyememiştir. Eğlenceli ve değişik bir çalışma olduğunu düşünüyoruz. Siz ne dersiniz? 😉

Özgün Kızıldağ Ünlem Şarkısı Dinle

Özgün Kızıldağ Ünlem Şarkı Sözleri

Gözlerim Gözler Gözlerini Ah
Dünyalar Bir Sen Bir Yana
İçimdeki Duygulara Tercüman Arıyorum
İfade Etmek Çok Zor Aşkımı Sana

Hadi De Ki Ben Anlatamadım Halimi
Sen Neden Anlamıyorsun
Çok Özlüyorum Ben Nazlı Yarimi
Diyorum Inanmıyorsun

Bıraktım Sana Her Şeyi Bu Aşkın Kaderini
Döner Misin Bilemem Ben Yaşarım Hayalini

Kafamda Onca Soru İşaretlerin Yerine
Bir Ünlem Koysana Aşka
Önemini Anlatalım İnelim Derine
Diyelim Ki Bu Aşk Bambaşka

Özgün Kızıldağ Ünlem Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder