27 Kasım 2016

Resul Aydemir Misal Çocukluğum Şarkı Sözleri


Resul Aydemir katılmış olduğu O Ses Türkiye yarışması ile ülke gündemine bomba gibi düştü. Çocukluğum şarkısını seslendiren Resul Aydemir'in şarkısı şarkı sözleri ile birlikte çok sevildi. 26 Kasım 2016 tarihinde youtube'da en çok dinlenen ve aranan kişi olan geleceğin ünlü sanatçısı bakalım yarışmada da birinci seçilebilecek mi?

Resul Aydemir Misal Çocukluğum
Resul Aydemir Misal Çocukluğum
Kendi yazdığı şarkıları seslendiren Resul Aydemir aynı zamanda mesleği ile de dikkat çekiyor. Resul Aydemir ne iş yapıyor sorusu en çok arananlar arasına girdi. Gassal yani Cenaze işlerinde görevli olan sanatçı adayımız bakalım bu yakaladığı popülariteden sonra aynı işine dönecek mi?
Sponsorlu Bağlantılar

Resul Aydemir Misal Çocukluğum Şarkısı Dinle

Resul Aydemir Misal Çocukluğum Şarkı Sözleri

 Hey İstanbul Güngören Bağcılar Esenler Bayrampaşa
Burdamısın  Ses Ver

İstanbul Güngörende Bağcılarda Çocukluğum Geçti
Kader Aradı Bizi Buldu Seçti
Güngören Ve  Bağcılarda Çocukluğum Geçti
Kimler Oraların Suyunu Da İçti

Çocukluğumda Bir Laf Vardı Gelsene Tek Tek
Bildiğimiz Oyunlar Körebe Ve Seksek
Şaplağı Yersin Açıksa Ensen
Sokakta Işin Zor Kardeşi Teksen

87 De Açtım Gözümü
Yazmaya Başladım Ben Buldum Özümü Kalemde
Yaz Benim Hem Tut Sözümü
Parladım Dağladım Yaptım Çözümü

Çocukluğumuz Değildi Fantastik
Ama Dinledik Komşuda Bombastik
Hayatta Zordu Vermiyordu Koftik
Zamanda Geçiyordu Tak Tak Tik

Sokaklar Stadyum Eğlencemiz Maçtı
Taşlar Hep Direk Kaldırım Hem Taçtı
Camlar Kırıldı Herkes Kaçtı
Hatıralar Kafamda Yarıklar Açtı

Güngörende Bağcılarda Çocukluğum Geçti
Kimler Oraların Suyunu Da İçti
Güngörende Bağcılarda Çocukluğum Geçti
Kader Aradı Bizi Buldu Seçti

Atarimiz Vardı Yoktu Flash Bellek
İnsanda Da Hafızada Da Çıkmıyordu Kelek

Güngörende Bağcılarda  Çocukluğum Geçti
Tabikide Değildi Kimse De Melek
Kredi Kartı Yoktu Balkondan Salınırdı Sepet

Çalışanının Eli Kokardı Emek
Evde Kimse Yoksa Komşuda Yemek
Ne Yediğimiz Belli Değildi Kelek
Yüzümüze Güldü Güzelim Felek

Minikler Duygular Değildi Sahte
Sokakta Son Ses Bağırırdık Anne
Şimdi Dönüp Bakıyorum Vay Be

Güngörende Bağcılarda Çocukluğum Geçti
Kimler Oraların Suyunu Da İçti
Güngörende Bağcılarda Çocukluğum Geçti
Kader Aradı Bizi Buldu Seçti


Resul Aydemir Misal Çocukluğum Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder