26 Kasım 2016

Şanışer Aşılmaz Yollar (feat. Sehabe) Şarkı Sözleri


Şanışer kasım 2016 sonuna doğru yeni albümü "Otuzuncugün" ü çıkarmış ve şarkıları sosyal medya hesaplarına yüklemiştir. Albümde en dikkat çekekn şarkılardan birisi Aşılmaz Yollar (feat. Sehabe) şarkısıdır. Şarkı sözleri ve şarkının dinlenebileceği videosu ekli olan bu güzel çalışma için gelen yorumlar çok iyi yönde. Aşılmaz yollar şarkısına bir video klibin tez zamanda yapılması gerektiği birçok dinleyen tarafından dile getirilmiş.

Şarkının en güzel kısımlarından birisi;

Huzur İstiyorum Ama Ölünce Değil
Şanışer Aşılmaz Yollar(feat Sehabe)
Şanışer Aşılmaz Yollar(feat Sehabe)
Albümü sırtlayacak birkaç çalışma içerisinden biri olan Aşılmaz Yollar Sehabe eşliği ile seslendirilmiş, bazı dinleyenler iki sanatçıyı birbiri ile karşılaştırmış olsa da birlikte çalışmanın tadını, ve çıkan eserin keyfini çıkarmak daha doğru olacağı kanaatindeyiz.

Sizde yorum yazarak duygu ve düşüncelerinizi belirtebilirsiniz...

Şanışer Aşılmaz Yollar (feat. Sehabe) Şarkısı Dinle


Şanışer Aşılmaz Yollar (feat. Sehabe) Şarkı Sözleri


 [Şanişer]
Defterim Ne Sağ, Ne Yeni
Ben Önümü Görürüm
Yakar Ya, Kanın’ Ezan Eyler Ölürüm
Ağlar Acımdan Toprak Aşılmaz Yollar
x2

Güneş Her Gün Devrin’ Açar. Nefret Mutlu Ve Sevgin Açar
“Fakirin Yüzüne Kapanır Hep Kapılar;Pek Tabii Tüm Kapıları Zengin Açar”
Olur Ziyan Ulu Taşranın Teri. Ne Ile Dolar Yusuf Aslan’ın Yeri?
“Halkı Çıkar;Çorak Bir Toprak Ve Kan Kokan Eski Bir Taht Kalır Geri”

Sarp, Kaz Yarını. Dününü Göm Bugüne:Durma,Kaz Yarını
Daha Bir Çeyrek Asır Kadar Önce Ajans Madımak’da Yananları Yazmadı Mı?
Tanırım Aç Yanımı. Gözyaşlarımı Gömerim;Ağlamam Uğruna Bir Damla
“Ben Ki, Serefsizin Sofrasında Doyacağıma Aç Kalırım ”

Doyuramam Kürküm’
Yüzümde Sonbahar Hüznü Hala Yalancı Olmamak Mümkün
Yazarım Neye Doğru Dersem;
“Zulüm Ve Diktadan Korkamam Çünkü”

Hayatının Yok Önemi Cihanda;
Iyiler Değil Zorbalar Güçlü
“Bugün 16 Temmuz Unutma; Dün Gece Meclise Bombalar Düştü”

Defterim Ne Sağ, Ne Yeni
Ben Önümü Görürüm
Yakar Ya, Kanın’ Ezan Eyler Ölürüm
Ağlar Acımdan Toprak Aşılmaz Yollar

[Sehabe]
Ben Barış Dedim, Onlar Para. Ben Huzur Dedim,Onlar Yalan
Kötülükler Onlarca Bak.Bende Bir Umut Var Ondan Çabam
Tanı Önce Beni.Barış Güverciniyim;Görünce Delir
Ve Artık Önceligim “Huzur İstiyorum Ama Ölünce Değil”

Ben Hep Iyiliği Arzularken Kötülük Benle Neden Boguşur?
Unuttular Mavi Gözlerimi,Samsun’da Yeniden Doğuşum
Teröre Kahroluşum Kaçıncı? Zaman Koğuşu…
“Diyarbakır’da Şehit Düşen Üç Çocuk Babası Uzman Çavuşum ”

Deve Kuşu Olup Da Yer Yarayım. Cahile Gelmez Benden Hayır
Görmek Istemem Bombaları Ve Bütün Kötülüge Benden Hayır!
Küllerime Sevinenler Var. Sivas’ta Ateşi Benden Ayır!
İstanbul’da Havalimanı. Ankara’da Tren Garıyım

İyiliği Bilmez Gücün Esiri. Yüreğini Koysan Gücün Ne Senin?
Ve De Cümlesini Gör… Hücuma Sevinip Ezer, Yere Düşünce Seni
Demedim; “Korkusuzum“ Onlar Sandı Ki Korkusuzuz
“Eskişehir’in En Karanlık Sokağındaki 19’um”

Defterim Ne Sağ, Ne Yeni
Ben Önümü Görürüm
Yakar Ya, Kanın’ Ezan Eyler Ölürüm
Ağlar Acımdan Toprak Aşılmaz Yollar

Şanışer Aşılmaz Yollar (feat. Sehabe) Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder