26 Kasım 2016

Şanışer - Gece Çöküyor (feat. Sokrat ST) Şarkı Sözleri


 Şanışer "Otuzuncugün" isimli yeni albümünde yeralan Gece Çöküyor şarkısı şarkı sözleri ve şarkının dinlenebileceği resmi videosu ile bu sayfamızda yeralmakta. Şanışer sanatçımız albümünü yayınlar yayınlamaz aynı zamanda sosyal medya hesaplarından şarkıları yüklemiştir. Şarkıların hemen yüklenmesinin ardından bazı hayranlar şarkıların hemen sunulmasının doğru bir davranış olmadığını söylemişlerdir. Böylece albüm satışlarının daha fazla olacağı kanaatlerini bildirmektedirler.

Göze çarpan şarkı sözlerinin bir kısmı

 Yalnızlığa Son Süratle Yol Almaktasın
Şanışer - Gece Çöküyor (feat. Sokrat ST)
Şanışer - Gece Çöküyor (feat. Sokrat ST)
Sanatçımız albüm çıkışından hemen sonra şarkıları sunmayı uygun görmüştür. Umarız, hem resmi kanallarından çok izlenme alır hemde konser ve organizasyonlar ile maddi olarak gelirini arttırır.

Şanışer Gece Çöküyor (feat. Sokrat ST) Şarkısı Dinle


Şanışer - Gece Çöküyor (feat. Sokrat ST) Şarkı Sözleri

Şanışer:
Gece Çöktü; Bu Hece Dert
Lafı Güzaf Eyledi Yar Kulağıma Sokak Lambası
Olmuyor Hayrım
Gönül Ister Katran Ciğerime Topaklanmasın
Dudağımda Bir Ozan Mavrası
Niyetim Bugün Onarmak Yası
Bana “Şer” Derler
Çünkü Herkesin Ömrüne Göre Konar Mahlası
Dedi Tanrım
“Yalnızlığa Son Süratle Yol Almaktasın”
Bırak Bu Meydanı Cesetler Ve
Düzinelerce Katil Kovan Kaplasın
Gençliğimin Çorak Tarlası
Ölümle Cenk Sanıyorum Da
Bana Göre Dünya Harbi Olan Arbede,
Ölüm Için Anca Bi’ Sokak Kavgası
Karışığım Ama Haram Elekler
Dört Yanımda Kara Melekler
Nefret Ettim Artık Yar
Yazdığım Şarkılarda Para Demekten
Karşılıksız Kalan Emekten,
Ruhum Hep Diken Besledi
Kulağımda Durmak Isteyen
Kalbimin Fren Sesleri
Yandım, Yandı Diye
Yaktım Yaşımı; Kurumu Yaktım
Uzaklara Düştü Yine Aklım
Acıyı Cana Bıraktım
Daha Yenilme Diye
Bi’ Kalktım; Yerimi Sana Bıraktım
Azap Bana Düştü Yine
Adımı Yazdım; Yanımı Sana Bıraktım

Nakarat (Şanışer & Sokrat ST):
Dağ Gibi Yarınım Yalan
Sevindi Cenahın
Yenilmemiş Civarlarımdan Ölüyor
Yolum Kapalı, Daha Günken Gece Çöküyor
Kapandı Yolun;
Hep Bekledin Ama Yalandı Sonu
Dağ Gibi Yarınım Yalan
Sevindi Cenahın
Yenilmemiş Civarlarımdan Ölüyor
Yolum Kapalı, Daha Günken Gece Çöküyor
Haramdı Sorun;
Düşünüp Dur Yine Sabah Mı Olur?

Sokrat ST:
Aynı Sabah Yine Kalkmak Zor;
Gri Bir Hava, Beton Manzara…
Kalmak Zor Ama Defolmak Da Var.
Hayatla Bu Ne Ilk Ne Son Kavgamız.
Aptalın Aptalı Cesur Sanması Bu,
Özgür Değiliz Ne Kurtarması?
Senden Olanlara Para Bas,
Farklı Yaşamlara Bir Bir Gavur Damgası.
Hayalim Olmadı Memur Olmak,
Hep Mutsuz Hayatları Gördüm Orada.
Mutsuz Oldum Ve Sövdüm Ondan;
Ama Sadece Müzik, Bir Gönlüm Onda.
Seçimin Yok Nankördü Yollar.
Hayalim Oldu Ve Öldü Sonra.
Düşüncesinden Bir Kişi Bile
Tutsaksa Hiç Kimse Özgür Olmaz.
Hayatın En Yalan Yanında Para,
Özlem Duyar Hep Sarılmalara.
İnsan Olmayınca Yanında Kalan,
İçi Nefretle Dolu Bir Yarım Canar…
Duygular Artık Sakınca Bana,
Yine Sapıtırım Aşk Yolu Sapınca Bana.
Buna Hazırlanamam, Ayıpla Tamam Da
Kimseyi Çekemem Ayık Kafada.

Nakarat (Şanışer & Sokrat ST):
Dağ Gibi Yarınım Yalan
Sevindi Cenahın
Yenilmemiş Civarlarımdan Ölüyor
Yolum Kapalı, Daha Günken Gece Çöküyor
Kapandı Yolun;
Hep Bekledin Ama Yalandı Sonu
Dağ Gibi Yarınım Yalan
Sevindi Cenahın
Yenilmemiş Civarlarımdan Ölüyor
Yolum Kapalı, Daha Günken Gece Çöküyor
Haramdı Sorun;
Düşünüp Dur Yine Sabah Mı Olur?

Şanışer - Gece Çöküyor (feat. Sokrat ST) Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

1 yorum :

  1. İçi nefretle dolu bir yarım canar… canavar olucakken neden ''canar...''

    YanıtlaSil