26 Kasım 2016

Şanışer - Ne İçin Yaşıyorum (feat. Sokrat ST) Şarkı Sözleri


Ne için yaşıyorum şarkısı Şanışer'in yeni albümünde bulunan ve gayet güzel bulunan yeni şarkılarından biri. Sanatçımız bu şarkıyı Sokrat ST ile birlikte seslendirmiştir. Şanışer yeni albümü ile büyük bir ilgiye mazhar olmuş ve çok dinlenenler arasına girmeyi başarabilmiştir. Birçok sanatçının single veya maxi single çıkardığı bir zamanda dolu dolu bir albüm yapmayı seçen Şanışer umarız ki emeklerinin karşılığını alabilir. Ve görülen o ki bu albümde en az 3-4 şarkı çok konuşulacak ve listelerde üst sıralara yükselecektir.

Şanışer - Ne İçin Yaşıyorum (feat. Sokrat ST)
Şanışer - Ne İçin Yaşıyorum (feat. Sokrat ST) Şarkı Sözleri
Sizce sanatçımıza destek olmak için yorumlarınızı ve görüşlerinizi paylaşmayı ihmal etmeyiniz

Şanışer - Ne İçin Yaşıyorum (feat. Sokrat ST) Şarkısı Dinle


Şanışer - Ne İçin Yaşıyorum (feat. Sokrat ST) Şarkı Sözleri

Kaçıncı panik oluşum bu? Kaçıncı kaygı duyuşum?
Hergün farklı yollardan yapınca aynı buluşu
Zarardan pay almayanlar nedense hayrı bölüşür
Yüzüme gülen herkes arkamdan aynı konuşur

devamı yakında burada...

Şanışer - Ne İçin Yaşıyorum (feat. Sokrat ST) Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder