28 Kasım 2016

Selcan Asyalı Seni Severdim Sözleri


 Seni Severdim şarkısı Selcan Asyalı'nın Helal Et albümünde yeralan güzel bir çalışmasıdır. Şarkı sözleri sitemizde bulunan Seni severdim şarkısının klibi Avrupa Müzik youtube kanalında yayınlanmış ve dinleyenlerden tam not almıştır.

Selcan Asyalı Seni Severdim
Selcan Asyalı Seni Severdim
Şarkının girişindeki erkek vokal sesi çok beğenilmiş ve bazı dinleyenler tarafından "keşke vokal sesi şarkının ileri kısımlarında da yer yer olsaydı" diye belirtilmiştir. Ayrıca Selcan Asyalı'nın sesinin huzur verdiği belirtilmiştir. İyi bir çıkış yakalayan sanatçımız bakalım video klibi ile birlikte milyonları bulabilecek mi?

Selcan Asyalı Seni Severdim Dinle


Selcan Asyalı Seni Severdim Sözleri

Seni Severdim Bilirsin Her Şeyinle
Şimdi Hiç Eser Yok Küçüldün Gözümde
İkimizi De Yaktın Dağıttın Bir Hevesle
Sonrası Da Malum Hep Aynı Hikaye

Dillere Düştü Kalbinin Sefaleti
Nerede Kaldı Şimdi Aşkımızın Asaleti
Cahil Olsam Şeytana Uydurur İnan
Allah'tan Durduruyor Vicdanımın Sesi

İnsafsız Zalim Hesapta Narin
Özünde Hain Gör Ne Varsa Halin

Selcan Asyalı Seni Severdim Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder