25 Kasım 2016

Serpil Efe Canın Sağolsun Şarkı Sözleri Dinle


Serpil Efe Canın Sağolsun Şarkı Sözleri

Ey Cananım Benim Ruhumun Gülü
Kırdın Beni Ama Canım Sağolsun
Beklemekten Yorgun Düştü Yüreğim
Yordun Beni Ama Canın Sağolsun

Canın Sağolsun
Canın Sağolsun Gülüm
Canın Sağolsun Balım
Canın Sağolsun Canım
Canın Sağolsun

Dikenli Gülleri Serdin Yoluma
Bakışınla Zehir Kattın Doluma
Urganı Doladın Masum Boynuma
Vurdun Beni Ama Canın Sağolsun

Canın Sağolsun
Canın Sağolsun Gülüm
 Canın Sağolsun Balım
Canın Sağolsun Canım
Canın Sağolsun

Efe'yi Mahvettin
Dile Düşürdün
Kötüleri Üstümüze Güldürdün
Yaralı Koymadın Hepten Öldürdün
Gömdün Beni Ama Canın Sağolsun
Canın Sağolsun

Serpil Efe Canın Sağolsun Dinle

Serpil Efe Canın Sağolsun Şarkı Sözleri Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder