23 Kasım 2016

Zeus Kabadayı Diyemedim Şarkı Sözleri Dinle


Zeus Kabadayı Diyemedim Şarkı Sözleri
 Zeus Kabadayı yeni şarkısı "Diyemedim" şarkısını dinleyicileri ile buluşturdu. Birçok şarkısı yüzbinlerce dinlenen hatta milyonlara ulaşan Zeus Kabadayı şuan için büyük müzik şirketleri bünyesine girmeyip kendi çalışmalarını kendisi, oluşturup kendi kanalında yayınlamaya devam ediyor. Diyemedim şarkısı sanatçımızın en çok dinlenen şarkıları arasına girebilecek mi bunu yakın zamanda görebileceğiz. Şunu hemen söyleyelim ki ilk izlenmelerden gelen tepkilere bakıldığın da bu şarkı çok tutulacak.

Bazı arkadaşların dediği gibi bağırmak en çok Zeus Kabadayı'ya yakışıyor.

Zeus Kabadayı Diyemedim şarkı sözleri

“Bazı İnsanlar Dedikleri Için Pişman Olurken,
Bazı İnsanlar Diyemedikleri Için Pişman Oluyor.”

Dün, Baya Bir Içtim.
Seninle Hayal Kurup Bilinmeyene Gittim,
Hoşçakal, Gülersen Gülerim,
Mutluluklar Dilerim.

Hayatım Vardı Benim Yaşayacaktım Diyemedim,
Güzel Bir Rüya Görüp Günaydın Da Diyemedim.
Sahi Nereye Gitti Karanlığa Karıştı,
Bense Hayatımdan Ödün Verip Gitme Diyemedim.

Yani Geç Kalınca Anladım Ben Hatamı,
Bu Bana Verdiğin Dert Değil De Devamı?
Sevgi Neyse Bugün Içtim Içime Çektim,
Gördüğüm Rüyaların Bildiğin Devamı.

Yarın Da Olur Elbet, Yarın Da Doğar,
Bugün Gözüm Dolmadıysa, Yarın Da Dolar.
Merak Etme Dolar, Inan Ki Dolar,
Hiçbir Zaman Diyemedim, Inandım Ona.

Bırakıp Göremedim, Susup Sevemedim,
İnan Bilemedim, Yalan Da Olsa Diyemedim.
İnan, Diyemedim, Yalan Da Olsa Diyemedim,
İnan, Diyemedim, Yalan Da Olsa…

“Bu Sabah Uyandığımda Herşey Farklıydı,
Hiçkimseye Hiçbirşey Diyemedim.”

Bırakıp Göremedim, Susup Sevemedim,
İnan Bilemedim, Yalan Da Olsa Diyemedim.
İnan, Diyemedim, Yalan Da Olsa Diyemedim,
İnan, Diyemedim, Yalan Da Olsa…

Zeus Kabadayı Diyemedim Şarkıları Dinle

Zeus Kabadayı Diyemedim Şarkı Sözleri Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder