29 Kasım 2016

Zuhal - Kimbilir Türkü Şarkı Sözleri


Zuhal Kimbilir isimli türküsüne video klip çekmiştir. Sade şekilde oluşturulan klip müzikseverlerden tam not almıştır. Türkü sözleri gayet güzel olan bu hoş türkü, birçok derdi kederi anlatmakta, etraftaki kişilere sezdirmese de içten içe çok acılar çekildiğini ifade etmektedir.

Zuhal Kim bilir türkü sözleri
Zuhal Kim bilir türkü sözleri
Türkü sayfalarının daha çok olması için lütfen türkü sunulan yerlere daha çok yorum yazmayı ihmal etmeyin. Şimdi size Zuhal Kim bilir türküsü ile başbaşa bırakmak istiyoruz, iyi dinlemeler...

Zuhal - Kimbilir Türküsü Dinle


Zuhal  Kimbilir Türkü Şarkı Sözleri

El Gözünde Gamsız, Dertsiz Biriyim
Benim Neler Çektiğimi Kimbilir
Ben Yeni Közlenmiş Yangın Yeriyim
Benim Neler Çektiğimi Kimbilir

Sinemdedir Benim Derdim Dağlarım
Ben Yaramı Gizli Sarar Bağlarım
Ben Yeni Közlenmiş Yangın Yeriyim
Ben Gündüz Güler Gece Ağlarım
Benim Neler Çektiğimi Kim Bilir
X2


Zuhal - Kimbilir Türkü Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder