07 Aralık 2016

Demet Akalın Aşk Laftan Anlamaz ki Sözleri 2017 Yıldız Tilbe Albümü


2017 yılında Demet Akalın "Yıldız Tilbe albümü"nde Aşk Laftan Anlamaz ki şarkısını seslendirecek. Şarkı kayıtlarına başlanmıştır, müzikseverler tarafından sabırsızlıkla beklenen sunum yeni yılın ilk zamanlarında çıkacağı öngörülmektedir. Şarkı sözleri birhayli güzel ve duygusal olan şarkı Demet Akalın sesiyle de birleşince büyük bir ilgiyle karşılaşacağı gözüküyor.

Demet Akalın Aşk Laftan Anlamaz ki Sözleri
Demet Akalın Aşk Laftan Anlamaz ki Sözleri
Yıldız Tilbe için hazırlanan albümdeki şarkıları ve söyleyen diğer sanatçıları henüz bilmiyoruz. Albümle ilgili bilgiler geldikçe sayfamızı güncellemeye çalışacağız. Bu arada Yıldız Tilbe'nin o kadar çok güzel şarkısı varki hangi şarkılar seçilecek merakla bekliyoruz...

 Demet Akalın Aşk Laftan Anlamaz ki Şarkısı Dinle


Yıldız Tilbe Aşk Laftan Anlamaz ki Dinle

Demet Akalın Aşk Laftan Anlamaz ki Sözleri

Kendimden Çıktım Yola
Bir Yere Varamadım
Yıllar Kayboldu Bir Anda
Kimselere Soramadım

Şansım Yok Aşktan Yana
Sevgiye Rastlamadım
Hani O Gençlik Varya
Güldü Geçti Tutamadım

Olsun Mu Olmasın Dert Sana Uğramasın
Gitsin De Gelmesin Bir Daha Ayrılık Hiç
Mevlam Sakınsın Seni Her Türlü Gözden
Aay... Aay...
Bit Dersin Bitmez Ki Aşk Laftan Anlamaz Ki
Sevdin Mi Sevmedin Mi
Sustun Mu Söyledin Mi
Anlatsaydın Dinlerdim
Ben Aşkımı Diyemedim

Gördüğüm Günden Beri
Ne Ölüyüm Ne Diri
Yandım Söndüm Binlerce Kez Öldüm
Baktığım Her Yerde Gördüm

Olsun Mu Olmasın Dert Sana Uğramasın
Gitsin De Gelmesin Bir Daha Ayrılık Hiç
Mevlam Sakınsın Seni Her Türlü Gözden
Aay... Aay...
Bit Dersin Bitmez Ki Aşk Laftan Anlamaz Ki ...

Demet Akalın Aşk Laftan Anlamaz ki Sözleri 2017 Yıldız Tilbe Albümü Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder