04 Aralık 2016

Efreva Hak Etmedik Şarkı Sözleri


Efreva "Hak Etmedik" şarkısını yapmış ve şarkı sözleri ile dikkat çeken bu çalışma kısa zamanda dikkatleri üzerine çekmeyi başarmıştır. KHK ile kapatılan askeri okullara için yapılan bu şarkı birçok kişinin hislerine tercüman olmuştur, şarkının bir anda bu kadar dinlenmesinin en büyük nedeni bu olsa gerek.

Efreva Hak Etmedik Şarkı Sözleri
Efreva Hak Etmedik Şarkı Sözleri

Hak etmedik şarkısını dinleyenler hem minnetlerini dile getirmekte hemde bu şarkının daha çok kişiye ulaşması için ellerinden gelenleri yapacaklarını belirtmekteler....

Efreva Hak Etmedik Şarkısı Dinle


Efreva Hak Etmedik Şarkı Sözleri

Ben Hakkına Gasp Edilmiş Emekli Harbiyeli
O Gece Darp Edilmiş Genç Askerin Her Bi Yeri
Kulelilinin Gururuyum Maltepenin Cesareti
Kardeşlerim Silivrideyken Bitmeyecek Esaretim
Farkındasın Degil Mi Sen De Durum B*Ktan
Yazmak Için Kaynıyordu Kanım Malum Ortam
Belki Beni De Alır Ohal.. Bagırıyoruz Hep Beraber
Kahrolsun Korkan!
Kahrolsun Susan Bu Zulme Boynu Eğen
Bozmazsan Oyunu Eğer Düşmanının Koynu Değer
On Üçünde Gençlerime Silah Verip Sokağa Salanı Tutuklayın
Askeri Öğrenciye Korku Yeter
Hak Ettiğimi Istiyorum Emek Kokan Rütbelerimi
Vatan Millet Görev Bekler Evde Oturup Beklememi
Beklemeyin Benden Ben Tepki Veririm Elbette
Tek Bir Kafir Kalsa Dahi Tetikteydik Her Dem

Yaşananları Hak Etmemiştik Hiç
Yaşananları Hak Etmedik
Yaşananları Hak Etmemiştik Hiç
Yaşananları Hak Etmedik!


Yerimde Duramıyorum Izledikçe Haberleri
Önüne Gelen Dolduruyor Şanlı Yuvam Harbiyeyi
Üniformayı Saygımızdan El Üstünde Bekletirken
Rezil Ettiler Snaple Üstünde "Dog" Efekti
Bir Kaç Terörist Çıkar Ve Askeri Darp Etmeyi
Örgütler Insanlara Ülkeyi Mahvetmeyi
Ders Almadığımız Için Tekerrür Etti Tarih
MENEMEN'DE KUBİLAY'DI KÖPRÜDE HARBİYELİ!
Evinden Atıp Tutan Genç Nesle Söylüyorum
Sen Plajda Gezinirken Asfaltta Sürünüyordum
Şimdi Nasıl Ödeyeceksin Hakkımızı Sayın Halkım
Ölüm Var Dediklerinde En Önde Yürüyordum!
Suçsuzken Yanmaktaydık Açığa Almaktaydı
Ruhumuz Kardeşlerle Silivri De Yatmaktaydı!
Onca Şehit Olmaktayken Birisi Bir Nişanda Yüzük Takmaktaydı!
Bir Uluğ Tanımıştım Adı Mehmet Vefa
Vatan Aşkının Yanında Kurur Okyanuslar
Nerde Bi Yanlış Görse Durur Karşısında
Faruk Ürer Bi Delikanlı Gönül Arşımızda

Yaşananları Hak Etmemiştik Hiç
Yaşananları Hak Etmedik
Yaşananları Hak Etmemiştik Hiç
Yaşananları Hak Etmedik!

Efreva Hak Etmedik Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder