03 Aralık 2016

Muazzez Ersoy Korkuyorum Şarkı Sözleri Sözü


Muazzez Ersoy Korkuyorum Şarkı Sözleri Sözü

Muazzez Ersoy 2017 yılına girmeye sayısız günler kala 90'dan Pop albümüyle yeniden satış rakamları ile zirvede olabilecek mi?
Muazzez Ersoy "90'dan Pop" yeni albümünde yer alan "Korkuyorum" şarkısı DMC etiketiyle yayınlandı.
Nostalji hayranlarının çok seveceği Muazzez Ersoy'un "Korkuyorum" parçası en çok dinlenenler arasında yer alabilecek kaliteli bir şarkı...

Muazzez Ersoy Korkuyorum Şarkı Sözleri

Elele Tutuşup Gezdiğim Anı.
Unutursun Diye Çok Korkuyorum.
Yeni Bir Sevgili Bulunca Beni.
Unutursun Diye Çok Korkuyorum.

Siyah Saçlarını Kokladığımı.
Her Gece Kapını Yokladığımı.
Aşkını Kalbime Sakladığımı.
Unutursun Diye Çok Korkuyorum.

İstersen Inkar Et,Istersen Övün.
İster Kurtuldum De,Istersen Dövün.
Nikahın Kıyılıp Evlendiğin Gün.
Unutursun Diye Çok Korkuyorum...

Muazzez Ersoy Korkuyorum Dinle


Muazzez Ersoy Korkuyorum Şarkı Sözleri Sözü Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder