04 Aralık 2016

Yok Oyle Kararlı Şeyler Kalabalıklar Şarkı Sözleri


 Yok Oyle Kararlı Şeyler grubunun "Kalabalıklar" isimli şarkısına video klip çekildi. Şarkı sözleri ile birlikte videosununda eklendiği sitemizde bu güzel şarkıyı dinleyebilirsiniz. Sony Müzik etiketi ile suulan şarkının çok dinlenenler arasına yakın zamanda gireceğini umuyoruz. Klibi izlenyen birçok kişi, klipte Kevser'in olması gerektiği yönünde görüş bildirmekteler..

Yok Oyle Kararlı Şeyler Kalabalıklar Şarkı Sözleri
Yok Oyle Kararlı Şeyler Kalabalıklar
 Şuan için yani 4 aralık 2016 tarihi itibarıyla çok fazla bilinmesede yakın zamanda birçok kişinin dinleceği, duyacağı bir şarkı olacak olan Kalabalıklar şarkısına isterseniz sizde ufak bir katkıda bulunup yorum yazabilirsiniz...

 Yok Oyle Kararlı Şeyler Kalabalıklar Şarkısı Dinle


 Yok Oyle Kararlı Şeyler Kalabalıklar Şarkı Sözleri

Henüz Fikrine Bir Inanan Olmadıysa
Fazla Düşünme Ne Olur Kendinden Bir Şüphe Duyma
Ben Size Uymadıysam Bu Benim Ihtiyacım Olmadığından
İster Az Olun Ister Çok Kendim Olmadan Yaşayamam

Beni Sevmiyor Kalabalıklar Hiç Tükenmiyor Bu Saçmalıklar
Ah Bin Kere Bağırsam Da Hiçbir Kere Duymadılar


Sen Kendine Sahiden Güveniyorsan
Sorma Kimseye Ne Olur Kilometrelerce Yorumlarlar
Ben Güce Tapmadıysam Bu Benim Ihtiyacım Olmadığından
İsterse Az Olun Ister Çok Kendim Olmadan Yaşayamam

Beni Sevmiyor Kalabalıklar Hiç Tükenmiyor Bu Saçmalıklar
Ah Bin Kere Bağırsam Da Hiçbir Kere Duymadılar

Yok Oyle Kararlı Şeyler Kalabalıklar Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder