14 Ocak 2017

Şanışer Server Uraz Gece şarkı sözleri


Şanışer Server Uraz Gece şarkı sözleri 

Şanışer Server Uraz"Gece" şarkısıyla sevenleri ile buluşuyor.

Şanışer Server Uraz'ın, "Gece" isimli şarkısı, video klibiyle sitemizde.

Bu yıl sıkca duyacağımız "Gece" tüm müzik platformlarında yayınlandı.

Şanışer Server Uraz "Gece" şarkısı kısa sürede en çok dinlenenler ve indirilenler arasında bulunabilecek kalitede bir şarkı.

Şanışer Server Uraz Gece şarkı sözleri 

Kararır adımları, yoklar
Gök döker yüzünü, sınanır neşe
Yaratılmış gibi yoktan
Dönecektir geri bir adım geçe
Bir yanım neden erken hüzünden?
Bir yanım geç hep
Bir yanım gündüz gibi tanrım
Bir yanım gece

Verse 1 (Şanışer) :

Kazanan olmayan bir oyunda
Yirmilerimin sonunda
Tek başıma ayaklanırım mavzerlere
Yolumda mayınlar, ciğerlerimde var zelzele
Der iblis: “Biriken ne varsa al, çarp yerlere!”
Hayallerim var, gül atalım panzerlere
Hatta, çare bulunsun tüm kanserlere
Darbeye uyanmasın nesiller, üzülmeyelim bir daha
Boğaz Köprüsü’nde linç edilen askerlere
Bilirim az şansım
Bu eski caddelerde iblisimle yar dansım
Bir kere bal çalsın ağzıma gök; alçalsın
Paran varsa iyi olmak kolaydır
Paran yoksa karakterinden harcarsın
Yani bir gün kader planlarına çekti mi siktir
Gülümsemeye devam et; insan ehl-i mimiktir
Kaderimizde yalnızlık ebedi;
bu sebepten bütün tabutlar tek kişiliktir

Kararır adımları, yoklar
Gök döker yüzünü, sınanır neşe
Yaratılmış gibi yoktan
Dönecektir geri bir adım geçe
Bir yanım neden erken hüzünden?
Bir yanım geç hep
Bir yanım gündüz gibi tanrım
Bir yanım gece

Verse 2 (Server Uraz):

Rotasız adımlarıma eşlik eder sisli yollar
Kaldırımları intikama aç, pis bi' sokak
Kayıp ruhum, vicdanım hissiz olan
Ve masumiyet naftalin, nefesim viski kokar

Denemek kaybettirebilir, bu da zarar demek
Bulut olmak isteyen umutlar çakar yere
Geçmişim hesap sorarcasına yüzüme bakar gene
Geleceğimse tanınmamak için takar bere..

Savaşmam imkansız, koşmaksa zaman alır
Pes ettim, huzuru bu kollarla saramayıp
Eskiden sorunları aşmak için çaba sarf ederdim;
Artık öğrendim onlarla yaşamayı

Masum heveslerle ümit dolu oyunlar oynanır
Ve ben katılmadan izlerim yorma zorlayıp
Sorma yok tadım..
Normal şartlarda iyi biriyimdir fakat şartlar hiç normal olmadı..

Kararır adımları, yoklar
Gök döker yüzünü, sınanır neşe
Yaratılmış gibi yoktan
Dönecektir geri bir adım geçe
Bir yanım neden erken hüzünden?
Bir yanım geç hep
Bir yanım gündüz gibi tanrım
Bir yanım gece

Şanışer Server Uraz Gece dinle

Şanışer Server Uraz Gece şarkı sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder