06 Şubat 2017

Banu Parlak Ziyan Zebil Şarkı Sözleri


Banu Parlak Ziyan Zebil Şarkı Sözleri

Sosyal medya fenomeni olan Banu Parlak "Ziyan Zebil" şarkısıyla sevenleri ile buluşuyor.

Banu Parlak, "Ziyan Zebil" isimli şarkısı tanıtım video klibiyle sitemizde.

Banu Parlak "Ziyan Zebil" şarkısı sevenleri tarafından çok begenilecek.
Banu Parlak Ziyan Zebil Şarkı Sözleri

Banu Parlak Ziyan Zebil Şarkı Sözleri

Kalk gidelim buralarda bize yer yok.
Her gün hep aynı teraneler buna hiç takâtım yok.
Anlatabiliyor muyum gözlerimle nefretimi.
Söyleyemiyorum ayıp olur diye güzelleri.

Anlatabiliyor muyum gözlerimle nefretimi.
Söyleyemiyorum ayıp olur diye güzelleri.

Ah bi gelse sağa sola sapmasa.
Bir diz çökse yana döne ağlasa.
Ben o haline nasıl gülerim.
O şansta bana ara sıra uğrasa.
Gitti hain sırra kadem basmasa.
Ben böyle ziyan zebilim

Banu Parlak Ziyan Zebil Şarkısını Dinle


Banu Parlak Ziyan Zebil Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder