03 Şubat 2017

Buğra Kalbim Şarkı Sözleri


 Buğra Kalbim Şarkı Sözleri

"Kalbim" şarkısıyla Buğra sevenleri ile buluşuyor.

Buğra, "Kalbim" isimli şarkısı, video klibiyle sitemizde.

Bu yıl sıkca duyacağımız "Kalbim" tüm müzik platformlarında yayınlandı.

"Kalbim" Buğra şarkısı kısa sürede en çok dinlenenler ve indirilenler arasında bulunabilecek kalitede bir şarkı.

Buğra Kalbim Şarkı Sözleri

Her gün tükenmek bilmez
Sonu bir türlü gelmez
Bıktım senin yüzünü görmekten
Tatsız öpüşlerinden
Aldatırken seviyorsun inanmamı bekliyorsun
Hiçbir şey konuşmadan çık git artık
Hayatımdan geçtim olan oldu ama yalnızlık zor oldu
Şimdi her güne uyandığımda sorduğum tek soru
Unuttum mu unutuldum mu
Kaybolmuş kalbim içimde bir yerlerde
Aramayın sormayın
Kan tutar beni sakın uyarmayın

Buğra Kalbim Şarkısını Dinle

Buğra Kalbim Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder