26 Şubat 2017

Can Bonomo Ceza Terslik Var Şarkı Sözleri-Kainat Sustu Albümü


Can Bonomo ”Kainat Sustu” isimli 10 şarkıdan oluşan yeni albümünde, sevilen rapçi Ceza ile düet çalışmasına imza attı.

Şarkının şarkı sözleri eklenmiştir.

Merakla beklenen albümde ”Terslik Var ” isimli şarkı için bir araya gelen Can Bonomo ve Ceza, sevenlerini yine şaşırtacaklar.
Can Bonomo ”Kainat Sustu” albümü mart ayının başında piyasaya sunulacak.

Can Bonomo Ceza Terslik Var Şarkı Sözleri-Kainat Sustu Albümü

Can Bonomo Ceza Terslik Var Şarkı Sözleri

Usandım artık,
Anlamsız geliyor her kelime
Yoru yoldu amansız
Yürüyordu üzerime

Gelme gelme terslik var
Canım çok acıyor
Başucumda kapkara karanfil
Yarına dehşet çalıyor

[CEZA]
Yolum hep engel
Doluyor bazen
Bu kafa tuhaf düşüncelere
Bir mesken

Resmen iyi görünelim
Diye zorlanol
Bazen bir aynı notayım
Sanki aynı do

Lak lak ile geçiyor
Leyleğin ömrü
Ben neyleyim,
Yasak olan meyveyi gördüm

Bir çok şeyde dengeyi
Bozdukça bozdukça
Senden istediğini yoksa
Yoksa ben bunu neyleyeyim

[CAN BONOMO] Her güzel anı başlar ve biter
Bir gülü sevsem o bana yeter
Ben beterim o benden beter
Ben beterim o benden beter

Yandı yanmayan yollar
Yaşam bağlı diyalize
Bir türlü bitmedi bu sonlar
Kalk yatalım hadi yerimize

Gelme gelme terslik var
Canım çok acıyor
Camın önünde duran kara karga
Beni oğlu sanıyor

[CEZA]
Düşüncelerimin yarısı sert yarısı sof,
Duyduklarımın yarısı dolu yarısı boş!
Gördüklerimin bir kısmı çirkin, bir çoğu hoş,
Neyseki yine soruyorsan herşey ters!

Ne dediğini bilmem ama bilmicem şu an Rock  nRoll
Çatışmaya hazır düşünceler kafana koy
Kozmozun kafası varmıydı
Bu sıcak havada ortama yağan karmıydı

Doluya koyduk olmuyor
Boşa koyunca dolmuyor
Sordum hiç kimse bilmiyor
Bana soruyor ne oluyor

Bu atmosfer de zaten
İnsansız sularda boğuluyor
Bu sefer yandık galiba
Güneş batıdan doğuyor

[CAN BONOMO]
Her güzel anı başlar ve biter
Bir gülü sevsem o bana yeter
Ben beterim o benden beter
Ben beterim o benden beter

[CEZA] Gel dediğim o tersten gider
Beyaz bayrak altında
Kazanç siper
Bu nasıl bi çelişki bana yapar sitem

Atına ters biner
Atı da ters gider

[CAN BONOMO]
Her güzel anı başlar ve biter
Bir gülü sevsem o bana yeter
Ben beterim o benden beter
Ben beterim o benden beter

Can Bonomo Ceza Terslik Var Şarkısını Dinle



Can Bonomo Ceza Terslik Var Şarkı Sözleri-Kainat Sustu Albümü Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder