01 Şubat 2017

Emre Kaya Aşk Diye Soludum 2017 Şarkı Sözleri


 Emre Kaya Aşk Diye Soludum 2017 Şarkı Sözleri

"Aşk Diye Soludum" şarkısı Emre Kaya tarafından seslendirilen duygusal 2017 şarkılarına güzel bir örnek.

Emre Kaya, "Aşk Diye Soludum" şarkısı nihayetinde sevenleri ile buluştu.

Heyecanla karşılanan "Aşk Diye Soludum" şarkısı yayınlandığı andan beri büyük ilgi ve beğeni ile karşılandı

"Aşk Diye Soludum" Emre Kaya şarkısı sayfamızada eklenmiş ve şarkı sözleri ile birlikte dinlenecek şeklilde sunulmuştur.

Aşk Diye Soludum Emre Kaya 2017 Şarkı Sözleri

Dur, bu nasıl acıtan ağır sözler
Dur, biteceğine başa dönsek yine

Dur, o ilk ateşi yakan öpüş unutulur mu?
Dur, yaşanası daha bir ton şey var

Dur, çözülemeyecek olan neydi?
Dur, hani hiç bitmezdi, bitmezdi, bitmemeliydi

Tabi doydun, istediğini aldın
Bana doydun, kaç kere beni kendi yerine koydun
Hiç yokmuşum gibi davranıp durdukça ben de acıyı aşk diye soludum.

Aşk Diye Soludum Emre Kaya 2017 Şarkı dinle

Emre Kaya Aşk Diye Soludum 2017 Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder