20 Şubat 2017

Gel Şanışer Şarkı Sözleri


Gel Şanışer Şarkı Sözleri

"Gel" şarkısıyla Şanışer sevenleri ile buluşuyor.

Şanışer Gel isimli şarkısının, video klibi ve şarkı sözleri sitemizde.

Bu yıl sıkca duyacağımız "Gel" tüm müzik platformlarında yayınlandı.

Gel Şanışer şarkısı kısa sürede en çok dinlenenler ve indirilenler arasında bulunabilecek kalitede bir şarkı.
Şanışer Gel Şarkı Sözleri

Gel Şanışer Şarkı Sözleri

Dert her yanı sarmış, ben yaramı saramam
Canım yanar, yanar da ömrüme yanamam
Gel
Gelme

Akrep döner
Hızla ölür saatler
Kaybımı yarama katarım
Yıkanır nehirde kalbim
Israr ile yalana batarım
Vaktim az, kandırma beni
Önüme yamama baharı
Üzgünüm, cennetim yok benim
Ölüme varana kadarım
Her gece döküp yüzümü saatlerce tavana bakarım
Artık dönmeli devran; Şeytan kazanamamalı
Kaderin hazanı varanı bende; yine de yazamam haramı
Üç kuruş fazla kazanmak için kelimelerle bozamam aramı
Okuyup bulamadıgım huzuru bu gece yazarak aradım
Sistem tv ile zehirler; ister uyuş, kapama kanalı
Uyan, yaşama masala
Bileğinde prangalar
Dünyanın düzeni böyle: “Fakir çalışır, kral çalar.”
Bridge:
Batıyor gibi en derine
Değiyor gibi ellerime
Yanıyor gibi cümle alem
Düşerim ellerine

Dert her yanı sarmış, ben yaramı saramam
Canım yanar, yanar da ömrüme yanamam
Gel
(Karanlıkta kalamam dünya)
Gelme
(Yalanlarına kanamam dünya)

Güne konuşurum her yazdıgımda; güzaf ederim gölgelerden
Başım ağrıyor; üç gece boyu yazmışım.
Ah! Sıkılmışım tövbelerden
Yüreğin iksiri pis, biz gibi bin cennetİ yutar afet-i kör bedenler
Beni bir masaya koyup ömrümü üç kuruşa satın alamaz götverenler
Gel, gece lanet sistem uyandığınızı görmeden gel
Şehri düzeltemez gece kondu mahallelerine dikilen gökdelenler
Susman ölmeden ben
Bilirim yar, yaz benimse çöl de benden
Gerçek her zaman farklıdır çünkü haber bültenide söylenenden
Yara bere bana hatıra , yalancı yargınızdan
Kalem beri doğru kelam edince yer kayacaktır altınızdan
Ne zaman barış eli uzatsam öldüm
Bir şarkımız var
Bir gün gün çalıcaz kör felekten
On yıldır susturamadınız; bıkmıyorum söylemekten

Dert her yanı sarmış, ben yaramı saramam
Canım yanar, yanar da ömrüme yanamam
Gel
(Karanlıkta kalamam dünya)
Gelme
(Yalanlarına kanamam dünya)

Gel Şanışer Şarkısını Dinle


Gel Şanışer Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder