06 Şubat 2017

Kokuşmuş Hayaller Çağatay Akman 2017 Şarkı Sözleri


Kokuşmuş Hayaller Çağatay Akman 2017 Şarkı Sözleri

Bu yıl "Gece Gölgenin Rahatına Bak" şarkısıyla en çok dinlenilenler arasında bulunan genç şarkıcı Çağatay Akman'ın ikinci şarkısı "Kokuşmuş Hayaller" geliyor.

Genç şarkıcı Çağatay Akman'ın ilk kendi youtube kanalında yayınladığı "Kokuşmuş Hayaller" şarkısı hazırlık aşamasında.

Çağatay Akman'ın "Gece Gölgenin Rahatına Bak" şarkısı youtube'da, sadece bir ay içinde 100 milyon izlenmeyi geçerek rekor kırdı, şimdi "Kokuşmuş Hayaller" şarkısıyla Çağatay Akman tekrar o rekoru kırabilecekmi?

Yakında bu sorunun cevabı geliyor...Çağatay Akman "Kokuşmuş Hayaller" şarkısıyla sevenleri ile buluşuyor.

Çağatay Akman Kokuşmuş Hayaller 2017 Şarkı Sözleri

Çağatay Akman'ın "Kokuşmuş Hayaller" şarkısı yine tüm dillerde dolanacak gibi görünüyor.

Çağatay Akman'ın "Kokuşmuş Hayaller" isimli şarkısının tanıtım videosu, ve sözleri sitemizde.

Kokuşmuş Hayaller Çağatay Akman 2017 Şarkı Sözleri

Müzik biraz pahalı ve yaşantımız ucuz
Yolumuz yokuş kokuşmuş hayaller içinde
Yok olmuşuz

Müzik biraz pahalı ve yaşantımız ucuz
Yolumuz yokuş kokuşmuş hayaller içinde
Yok olmuşuz

Sensin benim en derin kuyum
Bak buda benim en kötü huyum
Neden bu kadar serin suyun
Anlamadım zor oyun

Sensin benim en derin kuyum
Bak buda benim en kötü huyum
Neden bu kadar serin suyun
Anlamadım zor oyun

Kokuşmuş Hayaller Çağatay Akman 2017 Şarkısını Dinle


Kokuşmuş Hayaller Çağatay Akman 2017 Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder