01 Şubat 2017

Mustafa Ceceli Hikaye Şarkı Sözleri


Mustafa Ceceli Hikaye Şarkı Sözleri

Mustafa Ceceli sabırsızlıkla beklenen 2017 yılındaki albümünde yeralan şarkılar birer birer günyüzüne çıkmaya başladı. Hikaye isimli bu çalışma da birçok kişinin duygu ve düşüncelerine tercüman olacak cinste şarkı sözlerine sahip olan güzel bir şarkı. Şarkı sözleri ve bir bölümü sunulmuş olan şarkı videosu ile birlikte sayfamızda yeralmaktadır.

Mustafa Ceceli Hikaye
Mustafa Ceceli Hikaye
 Mustafa Ceceli'nin Hikaye şarkısı tam olarak sunulduğunda bizde sayfamızı güncellemeye gayret edeceğiz.

Mustafa Ceceli Hikaye Şarkı Sözleri

Haksızsın, bile bile dinledim hep
Buldun yine bir sebep ayrılmak için
Beni de aşmışsın çoktan ruhun hür
Silinmiş bir mühür sevda

Yaranamadım ki hiç sana
Kalbim açık yara
İnandım koskoca 
Yalana hem de 

Yine bir hikaye daha bitti
Gözümün içine baka baka gitti
Kızdım durdum kaderime
Beni acımadan senden etti

Bölünür kalbim iki yarıya
Zaman iyi gelmez ki bu yaraya
Savaşsana koca dünyayla
Bir tek gücün bana mı yetti
Acımadan halime sev hadi yerime yine yine

Mustafa Ceceli Hikaye şarkısı dinle


  Mustafa Ceceli Zincirimi Kırdı Aşk 2017 Albümü Teaser


Mustafa Ceceli Hikaye Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder