07 Şubat 2017

Mustafa Ceceli Leyla Şarkı Sözleri


Mustafa Ceceli Leyla Şarkı Sözleri 

Leyla şarkısı Mustafa Ceceli'nin Zincirimi Kırdı Aşk 2017 albümünde yer alan hareketli şarkılarından birisidir. Şubat 2017 tarihinde çıkacak olan Mustafa Ceceli albümü şarkıları ve Leyla şarkı sözleri albüm çıkar çıkmaz sayfamıza eklendi.

Mustafa Ceceli'nin Leyla şarkısı insanı hemen ritmine kaptırıyor, belliki Mustafa Ceceli'nin Leyla şarkısı en beğenilen şarkılarından biri olacak.
Mustafa Ceceli Leyla Şarkı Sözleri

Mustafa Ceceli Leyla Şarkı Sözleri

Fırtınalar kopuyor başımda
İçimde aşktan
Ben sana şu kalbimi
Kaptırdım çoktan

Gördüğüm günden beri
Gelemedim kendime
Nasıl baktıysan öyle
Çıkmıyorsun aklımdan

Ara ara oraları bulunmaz
Sarsam seni sevsem yine doyulmaz
Aşığa her adres sorulmaz
Kayboldum yolundan
Yine sil baştan

Saklanmış canımın içi yine
Aradığım senmişsin meğer
Ben koptum müsaadenizle
Bu yol Leylaya gider

Saklanmış canımıniçi yine
Aradığım senmişsin meğer
Ben koptum müsaadenizle arkadaşlar
Bu yol Leylaya gider

Mustafa Ceceli Leyla Şarkısını Dinle



Mustafa Ceceli Zincirimi Kırdı Aşk albüm şarkı listesi:
1.Kıymetlim Feat İrem Derici Şarkı Sözleri Dinle
2.Zincirimi Kırdı Aşk Şarkı Sözleri Dinle
3.Peşindeyim feat Ajda Pekkan Şarkı Sözleri Dinle
4.Ayşe Şarkı Sözleri Dinle
5.İyi Ki Hayatımdasın Şarkı Sözleri Dinle
6.Can Parçam Şarkı Sözleri Dinle
7.Söz Aramam Şarkı Sözleri Dinle
8.Hikaye Şarkı Sözleri Dinle
9.Anmam Şarkı Sözleri Dinle
10.Leyla Şarkı Sözleri Dinle
11.Maşallah Şarkı Sözleri Dinle
12.Aşk Adına Şarkı Sözleri Dinle
13.Topla Şarkı Sözleri Dinle
14.Ömrümüzün Baharı Şarkı Sözleri Dinle

Mustafa Ceceli Leyla Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder