07 Şubat 2017

Mustafa Ceceli Topla Şarkı Sözleri


Mustafa Ceceli Topla Şarkı Sözleri

Topla şarkısı Mustafa Ceceli'nin Zincirimi Kırdı Aşk 2017 albümünde yer alan duygusal şarkılarından birisidir. Şubat 2017 tarihinde çıkacak olan Mustafa Ceceli albümü şarkıları ve Topla şarkı sözleri albüm çıkar çıkmaz sayfamıza eklendi.

Mustafa Ceceli'nin Topla şarkısı, tam sevgiliye bir aşk ilanı, belliki Mustafa Ceceli'nin Topla şarkısı en beğenilen şarkılarından biri olacak.
Mustafa Ceceli Topla Şarkı Sözleri

Mustafa Ceceli Topla Şarkı Sözleri

Yolum geçiyordu sevgiden
Gülüşüne denk geldim
Epeydir birini unutmuşken
Şu kalbimi hissettim

Peşine taktın beni sensiz duramıyorum
Galiba dünyanın en güzel aşkını yaşıyorum
Saçlarının gölgesinde beş dakika dinleneyim
Yanağındaki gamzene izin ver gizleneyim

Topla hadi beni kapılarından
Ne gururu ölüyorum aşkından
Sevince böyle mi oluyor insan
Al gönlüm peşinde yerle yeksan

Topla hadi beni kapılarından
Ne gururu ölüyorum aşkından
Sevgilim kalbimin kalbisin sen
Bir inansan bir inansan

Ben böyle bir şey görmedim
Bu güzellik çok fazla
Öpe öpe doyamadım sana
Kıyamam ki asla

Zaman yok yanımda sanki
İçine çektin beni
Bakmaya doyamaz yer gök sana
Sen aşkın efsanesi
Saçlarının gölgesinde beş dakika dinleneyim
Yanağındaki gamzene izin ver gizleneyim

Topla hadi beni kapılarından
Ne gururu ölüyorum aşkından
Sevince böyle mi oluyor insan
Al gönlüm peşinde yerle yeksan

Topla hadi beni kapılarından
Ne gururu ölüyorum aşkından
Sevgilim kalbimin kalbisin sen
Bir inansan bir inansan 

Mustafa Ceceli Topla Şarkı Sözleri



Mustafa Ceceli Zincirimi Kırdı Aşk albüm şarkı listesi:
1.Kıymetlim Feat İrem Derici Şarkı Sözleri Dinle
2.Zincirimi Kırdı Aşk Şarkı Sözleri Dinle
3.Peşindeyim feat Ajda Pekkan Şarkı Sözleri Dinle
4.Ayşe Şarkı Sözleri Dinle
5.İyi Ki Hayatımdasın Şarkı Sözleri Dinle
6.Can Parçam Şarkı Sözleri Dinle
7.Söz Aramam Şarkı Sözleri Dinle
8.Hikaye Şarkı Sözleri Dinle
9.Anmam Şarkı Sözleri Dinle
10.Leyla Şarkı Sözleri Dinle
11.Maşallah Şarkı Sözleri Dinle
12.Aşk Adına Şarkı Sözleri Dinle
13.Topla Şarkı Sözleri Dinle
14.Ömrümüzün Baharı Şarkı Sözleri Dinle

Mustafa Ceceli Topla Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder