07 Şubat 2017

Mustafa Ceceli Zincirimi Kırdı Aşk 2017 Albümü Şarkı Sözleri Dinle


Merakla beklenen Mustafa Ceceli'nin 2017 albümü Zincirimi Kırdı Aşk albümünün tüm şarkı sözleri ve video kilpleri internet sitemizde bulunmaktadır.

Müzik sektöründe en sevilenler arasında bulunan Mustafa Ceceli 2017 albümü Zincirimi Kırdı Aşk albümü yine bu yıl en iyi albümler ve şarkılar arasında yer alamaya hazır.

Oldukça başarılı bir albüm hazırlayan Mustafa Ceceli Zincirimi Kırdı Aşk albümünde iki düet şarkıda yer alıyor.

Mustafa Ceceli 2017 albümü Zincirimi Kırdı Aşk albümünde Ajda Pekkan'la Peşindeyim ve İrem Dericiyle Kıymetlim şarkısını seslendirdi.

Mustafa Ceceli'nin fan kitlesi sabırsızlıkla Zincirimi Kırdı Aşk albümünü bekliyor.Albümün çıkmasına bir kaç gün kala Mustafa Ceceli Zincirimi Kırdı Aşk 2017 albümü en çok aratılanlar arasında yer alıyor.

Mustafa Ceceli Zincirimi Kırdı Aşk albümüyle bu yıl yine rekor kırmaya hazır.
Mustafa Ceceli Zincirimi Kırdı Aşk albüm şarkıları aşağıda yer alıyor.

Mustafa Ceceli Zincirimi Kırdı Aşk albüm şarkı listesi:

1.Kıymetlim Feat İrem Derici Şarkı Sözleri Dinle
2.Zincirimi Kırdı Aşk Şarkı Sözleri Dinle
3.Peşindeyim feat Ajda Pekkan Şarkı Sözleri Dinle
4.Ayşe Şarkı Sözleri Dinle
5.İyi Ki Hayatımdasın Şarkı Sözleri Dinle
6.Can Parçam Şarkı Sözleri Dinle
7.Söz Aramam Şarkı Sözleri Dinle
8.Hikaye Şarkı Sözleri Dinle
9.Anmam Şarkı Sözleri Dinle
10.Leyla Şarkı Sözleri Dinle
11.Maşallah Şarkı Sözleri Dinle
12.Aşk Adına Şarkı Sözleri Dinle
13.Topla Şarkı Sözleri Dinle
14.Ömrümüzün Baharı Şarkı Sözleri Dinle

Mustafa Ceceli Zincirimi Kırdı Aşk Sözleri

Dur konuşmam gerek senle
Tutamam artık içimde
Yok eder beni kavurur beni
Büyüyor yangın içimde

Konuşmam gerek senle
Tutamam artık içimde
Üzüyor beni acıtır bedeni
Seni hapsediyor içinde

Bu yangın böyle her yanı saracak
Külleri semalara savrulacak
Ben sana teslim ben sana tutsak
Aşığım yüreğim çıkacak yerinden

Bu yangın böyle her yanı saracak
Külleri semalara savrulacak
Ben sana teslim ben sana tutsak
Aşığım yüreğim çıkacak yerinden
Zincirimi kırdı aşk

Gelsin bu gece bırakmasın hiç ellerimi
Beklesin dolunay seyretmesin güneşimi
Terk ederim mutsuzluğun gölgesini
Aşkı meşk ederim

Bu yangın böyle her yanı saracak
Külleri semalara savrulacak
Ben sana teslim ben sana tutsak
Aşığım yüreğim çıkacak yerinden

Bu yangın böyle her yanı saracak
Külleri semalara savrulacak
Ben sana teslim ben sana tutsak
Ağlarım yüreğim kanıyor derinden
Zincirimi kırdı aşk


Mustafa Ceceli Zincirimi Kırdı Aşk 2017 Albümü Şarkı sözleri Dinle

Mustafa Ceceli Zincirimi Kırdı Aşk 2017 Albümü Şarkı Sözleri Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder