11 Şubat 2017

Yıldız Tilbe 2017 Sevgililer Günü Albümü Şarkı Sözleri Dinle


Yıldız Tilbe 14 Şubat 2017 tarihinde içerisinde 5 şarkı bulunan Sevgililer Günü isimli mini bir albüm çıkarıyor. Albümde bulunan şarkılardan sevgililer günü ile ilgili olan bir bölümü yayınlandı ve şarkı sözleri bir hayli dikkat çekiyor. Sevgililer günü video klibi ve şarkı sözleri sitemize eklendi.

Yıldız Tilbe Sevgililer Günü Albümü Şarkıları

Yıldız Tilbe Sevgililer Günü
Yıldız Tilbe Seveceksen Sev   
Yıldız Tilbe E Peki Niye Böyle
Yıldız Tilbe Ruh-i Revanım
Yıldız Tilbe Bakışlarım Saldığında

Yıldız Tilbe Sevgililer Günü 2017 Dinle

 



Yıldız Tilbe Sevgililer Günü 2017 Sözleri

Birazcık ordan birazcık burdan
Birazda şurdan öpeyim mi?

Dudaklarında, ayaklarında, her tel saçında gezeyim mi?

Gözlerimi açmadan sesimi çıkarmadan
Kimseye duyurmadan seveyim mi?

Bak aşkım bak, 14 Şubat
Nice yıllar aşkımıza
Bak aşkım bak, 14 Şubat

Sevgililer günü bir gün
Ben sana ölürüm her gün
Sevgililer günü bir gün
Ben seni severim her gün

Sevgililer günü bir kez
Sen bir başka sevimlisin herkes

Sevgililer günü bir kez
Sen bir başka sevimlisin herkes

Kilitlenmişsem, anahtarımsın
Ateşlenmişsem, ilacımsın
Sen benden hazla bana aşıksın
Gönül dolusu heyecansın

Sen ülkesin ben şehir
Sen zindansın ben esir
Sana herşey veririm sen hayatsın

Bak aşkım bak, 14 Şubat
Nice yıllar aşkımıza
Bak aşkım bak, 14 Şubat

Sevgililer günü bir gün
Ben sana ölürüm her gün
Sevgililer günü bir gün
Ben seni severim her gün

Sevgililer günü bir kez
Sen bir başka sevimlisin herkes

Sevgililer günü bir kez
Sen bir başka sevimlisin herkes

Sevgililer günü bir gün
Ben sana ölürüm her gün
Sevgililer günü bir gün
Ben seni severim her gün

Sevgililer günü bir kez
Sen bir başka sevimlisin herkes

Sevgililer günü bir kez
Sen bir başka sevimlisin her kes


Sevgililer günü bir gün
Ben sana ölürüm her gün
Sevgililer günü bir gün
Ben seni severim her gün

Sevgililer günü bir kez
Sen bir başka sevimlisin herkes

Sevgililer günü bir kez
Sen bir başka sevimlisin herkes

Yıldız Tilbe 2017 Sevgililer Günü Albümü Şarkı Sözleri Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder