01 Mart 2017

Alişan Uslu Dururum 2017 Şarkı Sözleri


Alişan 2017 yeni şarkısı Uslu Dururum şarkı sözleri ile birlikte sunulmuştur.

Alişan Uslu dururum şarkı sözleri
Alişan Uslu dururum şarkı sözleri
Bir video klip ile birlikte sunulması beklenen Alişan Uslu Dururum şarkısı, şarkı yayınlandıktan sonra video klibi ve şarkı sözleri ile birlikte şarkı yorumunu sayfamızda bulabilirsiniz.

2017 yılında çıkan ve çıkacak olan şarkı ve albümleri diğer sayfalarımızda bulabilir, şarkıyı, şarkı sözlerini ve şarkı hakkındaki gürüşlerimizi okuyabilirsiniz.

Alişan Uslu Dururum şarkı sözleri

Cesaretim yoktu
Gel bana bugün demeye
Söyleyecek sözüm çoktu
Attım herşeyi içime.

Dilemek istemedim ki
Kendimce yaptım gereğini
Ama ben hala seviyorum
Belkide aşk budur.

Canımın istediğini yap
Elbet kötü söz sarfet
Yerden yere vur zaten
Belkide aşk budur.

Bari gel ört üstümü
Yokluğun odam soğuk soğuk
Sensizlikten ödüm koptu
Birdaha yapmam uslu dururum.

Alişan Uslu Dururum şarkısı dinle

 

Alişan Uslu Dururum 2017 Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder