10 Mart 2017

Burak Konyar Of Şarkı Sözleri Feat Sinan Ceceli


Burak Konyar Of Şarkı Sözleri Feat Sinan Ceceli

Burak Konyar Of Şarkı Sözleri Feat Sinan Ceceli

Burak Konyar Of Şarkı Sözleri Feat Sinan Ceceli

Hiç kimseyi sevemedim
senden hiç vaz geçemedim
Senelerce bekledim
Kaybetmekmiş kaderim

Bir gün olsun gülmedim
Derdimden bahsedemedim
Gittin oldun ellerin
Sevdiğimden yok haberin

Bundan sonra nereye gideyim
Derdimi şarkıya şehire dökeyim
En iyisi bende bir of çekeyim
OF OF OF

Bundan sonra nereye gideyim
Derdimi şarkıya şehire dökeyim
En iyisi bende bir of çekeyim
OF OF OF

 Sinan Ceceli - Söyle (2017) Full Albüm

1. Ağlama Değmez Hayat ft. Gülçin Ergül
2. Aşığız ft. Mustafa Ceceli
3. Bir Tanedir ft. İrem Derici
4. Doldur Meyhaneci ft. Burak Güner
5. Gelme ft. Elif Atbaş
6. Mavi Mavi ft. Mustafa Ceceli
7. Merak Etme Sen ft. Serkan Kaya
8. O La La ft. Ece Seçkin
9. O La La ft. Halil Vergin
10. Of ft. Burak Konyar
11. Sezon Sonu ft. Bengü
12. Söyle
13. Tanrım ft. Deha Bilimlier

Burak Konyar Of Sinan Ceceli Söyle Albüm Teaser


Burak Konyar Of Şarkı Sözleri Feat Sinan Ceceli Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder