17 Mart 2017

Çağatay Akman Ersan Herşeyim Oldun Şarkı Sözleri


 Çağatay Akman ve Ersan'ın birlikte seslendirdikleri "Herşeyim Oldun" şarkısı duyurulumuştur. Çağatay Akman Gece gölgenin rahatına bak şarkısı ile bir anda Türkiyenin gündemine oturmuş ve şarkısı en çok dinlenen şarkılar arasına girmiştir. Hal böyle olunca sonra yapacağı şarkılarda da çok şey beklenmektedir. Bakalım Çağatay Akman Herşeyim Sensin şarkısı benzer şekilde çok dinlenen şarkılar arasına girebilecek mi?

Çağatay Akman Ersan Herşeyim Oldun Şarkı Sözleri
Çağatay Akman Ersan Herşeyim Oldun Şarkı Sözleri
Çağatay Akman Herşeyim oldun şarkı sözleri arabesk tarzı ile dikkat çekmekte, gece gölgenin rahatına bak şarkısı bunun dışında birazda toplumsal sorunlara değiniyordu, acaba bu şarkı konusuda şarkının dinlenme durumunu değiştirecek mi?

Sitemizde Ersan ve Çağatay Akman Herşeyim oldun şarkı sözleri ile birlikte şuan için sunulan videoyu izleyebilirsiniz. Yakın zamanda orjinal video klip yayınlandığında bizde buraya eklemeye çalışacağız.

[Ersan]
Şu canım seninle bir anlam kazandı
Herşeyimsin benim
Dayanmak çok zormuş alışınca sana
Ümidimsin benim

Kalbime söz geçmiyor
Yalnız seni istiyor
Sensiz zaman durmuş bekliyor

Kalbime söz geçmiyor
Yalnız seni istiyor
Sensiz zaman durmuş bekliyor

Seni rüyamda görsem
O gün mutlu kalkarım
Sen sevdikçe bende varım

Kalbimde yerin dolmaz
Seni nasıl atarım
Herşeyim oldun sen benim

Seni rüyamda görsem
O gün mutlu kalkarım
Sen sevdikce bende varım

Kalbimde yerin dolmaz
Seni nasıl atarım
Herşeyim oldun sen benim
Herşeyim oldun sen benim

[Çağatay Akman]

Gece gölgenin rahatına bak
Bide dön kaderimin bahtına bak yar
Seni düşlerin anlayacakta
Dön memleketin haline bak

[Ersan]
İçimi bir buruk sarınca yalnızlık
Böyle geçmez gecem
Resmine baktıkca doluyor gözlerim
Gözyaşımsın benim

Kalbime söz geçmiyor
Yalnız seni istiyor
Sensiz zaman durmuş bekliyor

Kalbime söz geçmiyor
Yalnız seni istiyor sozlerisozu.com
Sensiz zaman durmuş bekliyor

Seni rüyamda görsem
O gun mutlu kalkarım
Sen sevdikce bende varım

Kalbimde yerin dolmaz
Seni nasıl atarım
Herşeyim oldun sen benim

Seni rüyamda görsem o gün mutlu kalkarım
Sen sevdikce bende varım

Kalbimde yerin dolmaz
Seni nasıl yaşarım
Herşeyim oldun sen benim
Herşeyim oldun sen benim

Çağatay Akman Ersan Herşeyim Oldun Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder