16 Mart 2017

Demet Aktaş O Kedi Şarkı Sözleri


Demet Aktaş O Kedi Şarkı Sözleri

Demet Aktaş "O Kedi" şarkısını yayınladı

Demet Aktaş O Kedi isimli şarkısının video klibini yayınlanarak müzikseverlerle buluşturuldu  ve bizde sizler için Demet Aktaş 2017 şarkılarını ve Demet Aktaş O Kedi şarkı sözlerini sitemize ekledik

Demet Aktaş O Kedi şarkısı kısa sürede en çok dinlenenler ve indirilenler arasında bulunabilecek kalitede bir şarkı.
Demet Aktaş O Kedi Şarkı Sözleri

Demet Aktaş O Kedi Şarkı Sözleri


Vazgeçmem seni sevmekten
Bunlar hep geçer dedim
Eceline susamışsan sen
Vardım bende delirdim


Yaktırtma bana gezegeni
Sonunda yakalayacağım seni
Madem ki böyleydin benden ne istedin
Değilim senin bak sevgilim

Derdime dert katmaya mı
Hep yanlış yolla sapmaya mı
Niyetin var anlamadım
Cesaretin varsa hesaplaşalım

O kedi buraya
Gelecek buraya
O kedi buraya
Gelecek buraya
O kedi buraya
Gelecek buraya

Demet Aktaş O Kedi Şarkısını Dinle


Demet Aktaş O Kedi Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder