23 Mart 2017

Hakan Sarıca Kör Kuyular Şarkı Sözleri


Hakan Sarıca "Kör Kuyular" şarkısıyla sevenleri ile buluşuyor.Hakan Sarıca Kör Kuyular şarkısının, tanıtım video klibi yayınlandı ve bizde sizler için Hakan Sarıca 2017 şarkıları nı ve Hakan Sarıca Kör Kuyular şarkı sözleri ni sitemize ekledik.
Hakan Sarıca Kör Kuyular şarkısı çok basarili olmuş..

Hakan Sarıca Kör Kuyular Şarkı Sözleri

Hakan Sarıca Kör Kuyular Şarkı Sözleri

Uçsuz bucaksız yollarda
Bir yere varamadım
Ne yapsam, nereye gitsem
Sığmadım, sığamadım
Hatalarımla günahımla
Baş başayım şu anda
Sen gidince anladım
Luzum yok konuşmaya

Kör kuyular içinde
Bir ışık yak bana
Boğulup gitmeden derinde
Tut elimden beni
Yaşama şansı ver yeniden
Güzel günler beni
Terk edip gitmeden
Üç günlük dünya
Son olup bitmeden

Sen yoksan umudum yok
Gücüm yok takatim yok
Görmüyorum geleceği
Dünüm yok yarınım yok
Ayrılık yoktu bize
Hiç bitmeyecek sandım
Yalnızlık değerinin
Elçisiymiş anladım

Hakan Sarıca Kör Kuyular Şarkısını Dinle


Hakan Sarıca Kör Kuyular Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder