10 Mart 2017

İrem Derici Sinan Akçıl Miri Yusif - Bir Tanedir (Feat. Sinan Ceceli) 2017


İrem Derici Sinan Akçıl Miri Yusif - Bir Tanedir (Feat. Sinan Ceceli) 2017

İrem Derici

Bir çok güzel anladımda
Kimi tek gecenin yollarında
Kimi isterim kollarımda
Yine sen sen Allah Allah

Nasıl bir duygu Nasıl bir aşk bu
Çocuk muyum ben, nasıl bir telaş bu
Denedim olmadı, ten yoruldu
Kalbim bir tek sende durdu

Sinan Akçıl
Kim bilir aşkını kim devirdi
Aklını fikrini kim çevirdi
Bizden hep aşk beklenirdi
Bir sarılırdım iyi gelirdi

Miri Yusif
Hep seni konuşuruz sen gelde
Beklerim istediğin yerde
Başkası yok bulmadım de
Sonra da beni iyice dinle
Bil ki senden bir tanedir, bir tanedir
Senden vazgeçemem ben birtanem

 Sinan Ceceli - Söyle (2017) Full Albüm

1. Ağlama Değmez Hayat ft. Gülçin Ergül
2. Aşığız ft. Mustafa Ceceli
3. Bir Tanedir ft. İrem Derici
4. Doldur Meyhaneci ft. Burak Güner
5. Gelme ft. Elif Atbaş
6. Mavi Mavi ft. Mustafa Ceceli
7. Merak Etme Sen ft. Serkan Kaya
8. O La La ft. Ece Seçkin
9. O La La ft. Halil Vergin
10. Of ft. Burak Konyar
11. Sezon Sonu ft. Bengü
12. Söyle
13. Tanrım ft. Deha Bilimlier

İrem Derici Sinan Akçıl Miri Yusif - Bir Tanedir (Feat. Sinan Ceceli) 2017

İrem Derici Sinan Akçıl Miri Yusif - Bir Tanedir (Feat. Sinan Ceceli) 2017 Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder