10 Mart 2017

Işıl Çözümüm Yok Şarkı Sözleri


Işıl Çözümüm Yok Şarkı Sözleri

Işıl Çözümüm Yok Şarkı Sözleri
En büyük suçum sensin 
Sana olan zaafım
En aptal hatalarım
Çocukça rüyalarım
Görmezden geldiğim onca şey 
Gömülü sandığım duygularım
Bir tokat gibi çarpar bazen
Daha da derine saklarım

Uzaklaşmak mı çözüm?
Benim çözümüm yok
Bozuk gibi sarar filmim
Sonu gelmez, başı yok
Seni sevmemek mi çözüm?
Benim çözümüm yok
Kendi içimde oldum kördüğüm 
Sonum yok, başım yok
Uzaklaşmak mı çözüm?

En büyük suçum sensin
Sana olan inancım
Adadığım hayatım
Fedakarlıklarım
Unutmak istediğim onca şey
Teselli ettiğim duygularım
Kalbim alır başını gider
Çaresiz kalırım

Uzaklaşmak mı çözüm?
Benim çözümüm yok
Bozuk gibi sarar filmim
Sonu gelmez, başı yok
Seni sevmemek mi çözüm?
Benim çözümüm yok
Kendi içimde oldum kördüğüm 
Sonum yok, başım yok
Uzaklaşmak mı çözüm?

Küçük bir hata geri getirir geçmişi
Kutularda saklı gerçekleri
Kaçamıyorum bir türlü senden
Utanıyorum kendimden
Bir bakışın yeter nefretimi silip atmaya

Uzaklaşmak mı çözüm?
Benim çözümüm yok
Bozuk gibi sarar filmim
Sonu gelmez, başı yok
Seni sevmemek mi çözüm?
Benim çözümüm yok
Kendi içimde oldum kördüğüm 
Sonum yok, başım yok
Uzaklaşmak mı çözüm?

Işıl Çözümüm Yok Şarkı Sözleri Dinle


Işıl Çözümüm Yok Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder