17 Mart 2017

O Ses Türkiye Şampiyonu Dodan Huma Kuşu Şarkı Sözleri Sözü


O Ses Türkiye Şampiyonu Dodan Huma Kuşu Şarkı Sözleri Sözü
Dodan O Ses Türkiye finalini kazanarak şampiyon oldu.
Hadise'nin yarışmacısı Dodan, O Ses Türkiye finalinde sergilediği ikinci performansta 'Huma Kuşu' isimli şarkıyı seslendirdi.

O Ses Türkiye Şampiyonu Dodan Huma Kuşu Şarkı Sözleri Sözü

Dodan Huma Kuşu performansı ile herkesi hayran bıraktı,
Dodan Huma Kuşu şarkısı performansı yayınlandı ve bizde sizler için Dodan 2017 şarkıları nı ve Dodan Huma Kuşu şarkı sözleri ni sitemize ekledik.
Bakalım O Ses Türkiye Şampiyonu Dodan ilerki zamanlarda çıkartacağı albüm ve şarkıları Huma Kuşu şarkısı kadar beğenilecekmi...

Dodan Huma Kuşu Şarkı Sözleri

Yavru yavru huma kuşu yükseklerde seslenir 
Ak yar göğsümde, bir çift suna beslenir, beslenir, beslenir, beslenir 
Yavru yavru, sen ağlama kirpiklerin islanır ahhh 
Ben ağlayımki, belki deli gönül uslanır, uslanır, 
uslanır, uslanır 

Ey Gülüm ey leney leney 
Ah ben ağlıyımki kardaş belki deli gönül uslanır, 
Uslanır uslanır, uslanır, uslanır 
Yavru yavru sen bağ ol ben bahçanda gül olim 
Ah layıkmıdır ey yanıp yanıp kül olim kül olim, 
Kül olim 

Yavru yavru sen efendim ben kapında kul olim 
Ah desinler ey buda bunun kuludur, kuludur, 
kuludur, kuludur 
Ey gülüm ey leney leney 

Ah desinler buda bunun kardaş kuludur, kuludur, 
Kuludur, kuludur, kuludur, kuludur.

Dodan Huma Kuşu Şarkısını Dinle

 

O Ses Türkiye Şampiyonu Dodan Huma Kuşu Şarkı Sözleri Sözü Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder