22 Mart 2017

Uğur Memiş Vazgeçtim Şarkı Sözleri


Uğur Memiş tarafından seslendirilen ve video klibi ile birlikte sunulan Vazgeçtim şarkısı büyük ilgi göreceği benziyor Mart ayının ortalarında yayınlanmış olan şarkı şimdiden izlenme sayılarını arttırmaya başladı.

Uğur Memiş Vazgeçtim sözleri
Uğur Memiş Vazgeçtim
İlerleyen günlerde bilinirliğinin daha fazla artacağını düşündüğümüz Uğur Memiş Vazgeçtim şarkısını ve şarkı sözlerini sitemize ekliyoruz Yeni şarkılardan ve şarkı sözlerinden haberdar olmak için lütfen kanalımıza uğramayı ihmal etmeyin 2017 duygusal şarkılarından olan bu güzel eseri beğeninize sunuyoruz sizlerde bu güzel eseri beğendiyseniz Arkadaşlarınıza tavsiye edebilirsiniz...

Uğur Memiş Vazgeçtim Şarkı Sözleri

Vazgeçtim merhametinden ben
Vazgeçtim bir damla aşk lütfetmelerden
Vazgeçtim yağmur olmaktan gözlerinden  düşmekten
Çiçek açmak sonra yine ölmekten

Vazgeçtim
Duyuyor musun ?
Soruyor musun ?
Kendine dediğim

Sen de benim gibi çaresizliği
Sonuna kadar
Yaşıyor musun?

Vazgeçtim uğruna yenilmekten
Vazgeçtim canımdan can alan gecelerden
Vazgeçtim güneş olmaktan yüreğini ısıtmaktan 
Tan yerinden sevebilmekten

Vazgeçtim
Duyuyor musun?
Soruyor musun?
Kendine dediğim

Sen de benim gibi çaresizliği
Sonuna kadar
Yaşıyor musun

Bana bir bak, bir duy
Aşktan yanıyorum
Beni bir gör bir duy
Kadınıma ölüyorum
Tek taraflı sevişmelerden
Alaverelerden dalaverelerden
Vaz-geç-tim

Uğur Memiş Vazgeçtim Şarkısı Dinle


Uğur Memiş Vazgeçtim Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder