22 Mart 2017

Yusuf Gültekin Meşgul Şarkı Sözleri


Yusuf Gültekin "Meşgul" şarkısıyla sevenleri ile buluşuyor.
Yusuf Gültekin Meşgul şarkısının, tanıtım video klibi yayınlandı ve bizde sizler için Yusuf Gültekin 2017 şarkıları nı ve Yusuf Gültekin Meşgul şarkı sözleri ni sitemize ekledik.
Bu yıl sıkca duyacağımız "Meşgul" tüm müzik platformlarında yayınlandı.
Yusuf Gültekin Meşgul şarkısı kısa sürede en çok dinlenenler ve indirilenler arasında bulunabilecek kalitede bir şarkı.

Yusuf Gültekin Meşgul Şarkı Sözleri

Yusuf Gültekin Meşgul Şarkı Sözleri

Elini bir kere yüreğine koy bakalım
Aşkmı hevesmi anlayalım
Çok meşgulüm canım bu aralar
Sen beni çaldır ben ararım

Uzun zamandır kalbim kapalı
Güvenemem kimselere
Bir bakışına yureğim yaralı
Tanışalım gizlice gizlice

Numaranı yaz bir peçeteye
Çaktırma kimselere
Kısmet budur bellimi olur
Evleniriz belkide

Elini bir kere yüreğine koy bakalım
Aşkmı hevesmi anlayalım
Çok meşgulüm canım bu aralar
Sen beni çaldır ben ararım

Yusuf Gültekin Meşgul Şarkısını Dinle

yakında...

Yusuf Gültekin Meşgul Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder