05 Nisan 2017

Küsme Aşka Oğuzhan Koç Şarkı Sözleri


Oğuzhan Koç yepyeni şarkısı "Küsme Aşka" ile sevenleriyle bulusuyor ve merakla beklenen yeni şarkisi "Küsme Aşka" ile geliyor.  Oğuzhan Koç 2017 şarkıları  daha resmi olarak çıkmadan şimdiden paylaşılmaya başladı. Duygusal şarkılarıyla hayranlarının gönlünde taht kuran yakışıklı şarkıcı Oğuzhan Koç Küsme Aşka şarkı sözleri internet sitemiz http://sarki-sozleri2016.blogspot.com eklendi. Sosyal medyda gündemine oturan Oğuzhan Koç Küsme Aşka şarkısı yine bu yıl çok konusulacak.Sitemisde bulunan Oğuzhan Koç yeni şarkıları arasına ekledigimiz Küsme Aşka şarkı sözleri detaylarını sitemizde bulabilirsiniz. Şarkıyı dinledikten sonra yorumlamayı unutmayın;

Oğuzhan Koç Küsme Aşka Şarkı Sözleri - Oğuzhan Koç 2017 şarkıları - Küsme Aşka şarkı sözleri

  Küsme Aşka Oğuzhan Koç Dinle




Küsme Aşka Oğuzhan Koç Şarkı Sözleri


Geçiyor günler çabuk geçiyor
Yine aklım sende
Çırpınsam da çok geç artık
Ayrılık varmış sende

Kurumuş gözlerimden
Akıyor yine gözyaşlarım
Sen gibi mavi değil

Bir gün yine açsan da görsen
Kalbim senin sevgilim
Belki bir gün sende sevsen
Dünyalar benim göreceksin

Bir gün olsun bulabilsem
Gerçek aşkı sevgiyi
Buldum da ne oldu sanki
Ayrılık vakti

Aşkınaa zamansız düşüyorum
Ahh bir başıma
Çaresiz biliyorum bile bile

Bir gün yine açsan da görsen
Kalbim senin sevgilim
Belki bir gün sende sevsen
Dünyalar benim göreceksin

Küsme Aşka Oğuzhan Koç Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder