02 Mayıs 2017

Yaşar İpek Yalnız Kalacaksın Şarkı Sözleri Sözü Dinle


Merakla beklenilen Yaşar İpek yeni şarkısı "Yalnız Kalacaksın" ile hayranlarıyla buluşuyor.  Yaşar İpek Yalnız Kalacaksın şarkı sözleri ve şarkı video klibini siremizde bulabilirsiniz. Duygusal şarkısIyla gelen Yaşar İpek Yalnız Kalacaksın sözleri ve müziği yine çok hoş bir şarkıyla karşımıza çıktı.

Yaşar İpek Yalnız Kalacaksın Şarkı Sözleri

Yaşar İpek Yalnız Kalacaksın dinle



Yaşar İpek Yalnız Kalacaksın Şarkı Sözleri Sözü

Sona yaklaştık görüyorum
Biliyorum sevgilim
Sadece ne gün bu evden
Gideceğini bilemedim

Ya ben böyle bir çare
Tanımadım haller de
Düşe kalka harcanırsam
Ölmez miyim söyle

Ya sen öyle bir çare
Tanımadık ellerde
Düşe kalka yorulursan
Ölmez miyim söyle

Bundan sonra adını anan da
Adını anıp resmine bakan da
Gizli gizli arayıp sesini duyanda
Sen olacaksın, sen yalnız kalacaksın

Bundan sonra adını anan da
Adını anıp resmine bakan da
Gizli gizli arayıp sesini duyanda
Sen olacaksın, sen yalnız kalacaksın

Yaşar İpek Yalnız Kalacaksın Şarkı Sözleri Sözü Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder