13 Haziran 2017

İsmail YK – Sen Olacaktın Şarkı Sözü Sözleri


İsmail YK – Sen Olacaktın Şarkı Sözü Sözleri


Kopardılar öldürdüler
Canımdan seni aldılar
Ölmekten beter ettiler yeter
Dönmezsen sevdiğim hayatım biter

Ben böyle bir başıma ağlarım yatağımda
Islanmış yastığımda sen olacaktın
Ben böyle bir başıma ağlarım uzaklarda
Son nefesimde canım sen olacaktın

Olmaz olsun böyle hayat
Canımdan seni aldılar
Ölmekten beter ettiler yeter
Dönmesen sevdiğim hayatım biter

Ben böyle bir başıma ağlarım uzaklarda
Son nefesimde canım sen olacaktın

Her şeyin gönlünce olsun sevdiğim
Mutluluklarla taşsın yüreğin
Gerekirse yansın bu sevenin
Sen gününe gün kat sevgilim

Ben böyle bir başıma yanarım
Gülmeyi bilmez ki gecelerim
Bırak da gönlüm bir daha ağlasın
Gözyaşlarım tükenmez ki benim

Ben böyle bir başıma ağlarım uzaklarda
Son nefesimde canım sen olacaktın

İsmail YK – Sen Olacaktın Şarkı Sözü Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder