16 Nisan 2018

Duygu Köseoğlu - Emoji Şarkı Sözleri


Duygu Köseoğlu Emoji Şarkı Sözleri

Duygu Köseoğlu "Emoji" şarkısıyla sevenleri ile buluşuyor.

Duygu Köseoğlu Emoji isimli şarkısının video klibi yayınlandı ve bizde sizler için Duygu Köseoğlu 2018 şarkılarını ve Duygu Köseoğlu Emoji şarkı sözlerini sitemize ekledik

Bu yıl sıkca duyacağımız "Emoji" tüm müzik platformlarında yayınlandı.

Duygu Köseoğlu Emoji şarkısı kısa sürede en çok dinlenenler ve indirilenler arasında bulunabilecek kalitede bir şarkı.
Duygu Köseoğlu Emoji Şarkı Sözleri


Duygu Köseoğlu Emoji Şarkısını Dinle



Duygu Köseoğlu Emoji Şarkı Sözleri

Bu internet aşkları ironik,
Bazen sanal, bazen elektronik.
Youtube açtım aşkım, uçur beni
Sen beğenirsen herkes beğenir beni!

Gönderdim ona bir emoji
Oluştu şimdi bir sinerji
Keyfim yerinde kıyak psikoloji
Uyku kalmadı bende full enerji

İkon aşkı varmış
Sanki o başkasını sevemez
Kendim açtım kanalımı kimse silemez
Ne başkasından like çaldık ne de umut
İstediğin kadar uğraş, havada bulut

Gönderdim ona bir emoji
Oluştu şimdi bir sinerji
Keyfim yerinde kıyak psikoloji
Uyku kalmadı bende full enerji

Herkes kendince farklı bir fenomen
Havalara bak sanki uçuyor supermen
Ağzı sulanır her gelen takipçiden
Yine disslike attım öğren duygubie den!

Duygu Köseoğlu - Emoji Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder